• Maria-79

Strix gänget!

Halloj! Jag gör en ny tråd som vi sa... Tack för igår! Det var jättekul! Hoppas vi kan ses igen efter jul och nyår någon gång. Då ska jag nog ha fixat fram lite olika inbjudningar och så, så får ni komma med råd... Jag är ju velig av mig, som ni kanske märkte igår!? Vore ju kul att se era inbjudningar och program mm också... Ha en fortsatt bra helg allihopa! Vi hörs o ses!

• Svar på tråden Strix gänget!
  • ia04

Nu har jag fått svar från WTC, de var inget program direkt Så här skrev de:
    BRÖLLOP 2004 har c:a 120 utställare, det finns väldigt mycket att titta på.. Många nyheter, t.ex. flera mycket skickliga guldsmeder som inte varit med på mässan yidigare, nya kollektioner brudklänningar som inte visats tidigare o.s.v.
    Många specialerbjudanden, mässpriser, tävlingar och mycket annat.
    En riktigt sprakande innehållsrik visning av bröllops och festkläder ( och mycket för männen) kl 12.00 och 15.00 både lördag och söndag.
    Välkommen och tag god tid på Dig på mässan som är öppen mellan 10.00 och 17.00.

Jag upptäckte att jag inte kan på lördag. Inte före 14,00 i alla fall. Har en kompis från Gbg här och hon åker 14,00. Kan ni på söndagen trots allt eller ska jag ansluta lite senare??
    Kram

• Brud i Maj

Det är okej på söndagen också, men annars kan vi väl gå efter 14 på lördagen. Man orkar nog inte vara där mer än 3 timmar i alla fall. Eller?

• ia04

Ok, vad sägs om att träffas utanför kl 14,00, gå in och strosa, titta, samla på sig prover etc och sedan efter 17,00 gå och ta en öl kanske??

• Brud i Maj

Det blir jätte bra för mig i alla fall. Ska vi ses utanför entren till mässan eller till WTC?

• ia04

Entren till WTC. Klarabergsviadukten (70) samma ingång som till Cityterminalen??

• ia04

Maria och r.a.b, är det ok med er också??

Kram ia

• r.a.b

Hej tjejer! Jag slank med lite på ett bananskal här :) Jag kan tyvärr inte följa med er fast det hade varit superkul. Berätta hur det var sen! *kram*

• Maria-79

Hej hej! Ja, det blir super! Har skaffat barnvakt eftersom sambon jobbar... Vi ses!!!

• Brud i Maj

Maria-79 och ia04:

Tänkte bara påminna om lördag kl 14.
    Det ska bli kul att ses och gå på mässan.

Svar på tråden Strix gänget!