• Maria-79

Strix gänget!

Halloj! Jag gör en ny tråd som vi sa... Tack för igår! Det var jättekul! Hoppas vi kan ses igen efter jul och nyår någon gång. Då ska jag nog ha fixat fram lite olika inbjudningar och så, så får ni komma med råd... Jag är ju velig av mig, som ni kanske märkte igår!? Vore ju kul att se era inbjudningar och program mm också... Ha en fortsatt bra helg allihopa! Vi hörs o ses!

• Svar på tråden Strix gänget!
  • Bonzan

Jag hänger nog oxå med, ska kolla med jobbet om jag var tvungen att jobba eller ej

• ia04

Kul, då ses vi där! 14,00 utanför!!

• Bonzan

Jag fick ledigt, jippie jag kan komma, vi ses imorgon!

• Maria-79

Vad kul det ska bli!!! Vi ses!

• Maria-79

ia04, hur går det med fotografen jag tipsde om? Om du vill ha mer tips så tänkte jag ge dig ett till här Ringde idag och skulle höra efter vad Sultans konditori har för priser på bröllopstårtor. www.sultans.se Det var väldigt billigt tyckte jag!!! 1250 kr för 70 till 90 personers. Tre våningar. Man får välja precis vilken tårta man vill! Inget 35-40 kr/biten som jag trodde... Det skulle ju ha blivit 2500 i så fall för oss... Man lämnar också 300 kr i pant för ställningen men det får man ju tillbaka. Men ni kanske fixar det på annat ställe... Men ett tips i alla fall...

• ia04

Tack för tipset Maria-79.

Tårta har vi inte börjat kolla efter så det var kalas!!

Jag har prelbokat fotografen du rekommenderade, ska dit och kolla och pratade med henne i början av mars. Hon var verkligen billig och verkade väldigt gullig.

• Maria-79

Hej ia04! Kul! Ja, du... hennes verkstad ser ju kanske lite omodern ut men hon är verkligen duktig.
    Fråga gärna om du vill ha fler tips på tex transport eller nåt... Jag är ju hemma i de krokarna så...
    Vi hörs!

• Majsan80

Var ni på mässan?
    Jag kunde inte gå så jag väntar nu bara på nästa eftersom jag missar även den Stockholmsträff som är imorrn *snyft*
    Jag känner att jag behöver massor med vägledning från lite insatta personer.

ia04; tack för hjälpande ord angående klänningen

• Maria-79

Majsan 80; Kan jag hjälpa dig? Vad vill du ha hjälp med? Hör gärna av dig...

• Meddelande borttaget
  • Majsan80

Maria-79, om du är kvar...

Jag har jätteproblem med min klänning... Jag har sytt upp en som jag har betalat för och som inte blev så dyr men nu känns den inte 100% Den är väldigt enkel, precis så som jag hela tiden har velat ha min klänning. Men nu känns det mycket mer lyxigt att köpa en. Jag har tittat på en Sincerity och en Nixa och jag kan inte bestämma mig! Nixan är en halterneck och kruxet är att när jag planerade bröllop som yngre så såg jag alltid en halterneck för mitt inre men nu har jag bara tittat på axelbandslösa....
    Pladder, pladder.... jag får ingen ordning på det!!!!

• ia04

Hej 28/8 2004
    Vilket bra datum Då är det dax för mig också!!
    Självklart får du komma med på dessa träffar. Vi har bara träffats en gång och varit på bröllopsmässa en gång (några av oss).
    Vad säger ni tjejer, det kanske är dax att träffas snart igen.
    Majsan80, har du börjat plugga nu?? Vilka dagar kan du?? Har du lust att komma med förslag????

Kram på er!

• Fru Åsagåsa

Åh, Sultans! Deras tårtor är bäst i hela världen - särskilt näckrostårtan (fast jag tror den heter mandelgrädd egentligen).

Mm, blir sugen nu!

• Majsan80

Jo, jag kämpar på på komvux. Intensivkurs på 3 månader... fast det är bara på tisdagar och torsdagar så annars kan jag närsom

• Maria-79

Har inte kollat denna tråd på ett tag ser jag... Majsan... Har du bestämt dig ang. klänningen eller vill du ha smakråd? Har du bilder så man kan kolla? Själv köpte jag ju en halterneck och det känns jättebra. Själv skulle jag inte känna mig bekväm i en axelbandslös... men det viktigaste är ju att du själv känner att det är rätt.

Kram!

Svar på tråden Strix gänget!