• Gift Anna

Träff?

Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?

Tycker ni jag är galen????

• Svar på tråden Träff?
  • Gift Anna

Detsamma Cotterpin!

Måste slita mig,härifrån nu,återigen får man bektäftelse på att BT verkligen är "beroendeframkallande", som vi redan konstaterat! *skrattar*
    :D :D :D

• Cotterpin

*flyttar upp tråden så ingen missar våran träff*

• Gift Anna

*Instämmer med Cotterpin!, nu är det inte många dagar kvar!* :D

• _MissJossan_

Passar på att flytta upp samtidigt som jag påminner om onsdagen :)

• Lisisen

Hej allihopa!
    Jag är ny här på BT, har inte hunnit läsa alla 223 inlägg i denna tråd, men det verkar trevligt med träff i Göteborg. Kan man hänga med så här i sista stund?

• _MissJossan_

Hej Lisisen!

Du är jättevälkommen i morgon! Har du tid och plats klart för dig?

• Lisisen

Trevligt, det ska bli kul!
    Nej, inte riktigt, har stått lite olika på olika ställen i tråden tror jag...

• _MissJossan_

Vi är ett gäng som skall träffas vid Lejontrappan kl. 17, och ett annat som träffas kl. 18 vid Valand nånstans (själv kommer jag till lejontrappan). Sedan skall vi fika på café Garbo.

• lilla L

Jag trodde att jag skulle kunna komma på träffen imorgon. Men, nu har äldsta dottern blivit sjuk och det är kris med personal på jobbet så jag måste pussla morgondagen. Det betyder att jag är hemma med dottern på dagen och åker direkt till jobbet när sambon kommer hem och stannar på jobbet till 21 och någon BT-träff hinner jag inte med :(

Trist!

Hoppas att ni andra får riktigt skoj iallafall!

lilla L

Svar på tråden Träff?