Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Miss Jossan det är ju där jag bor!!!!!!!!!!11 Minns du vilket nr det är, iof sig är Sommarvädersgatan lång.
Bor på nr 10. Ni är hjärtligt välkomna hit ni som vill.
Startar en ny tråd med det, skall bara kolla lite i filon och rådgöra med min bättre hälft.
Kram Maggi
Jaså Maggi! Det är nummer 12 vi skall spana in, då blir vi ju grannar i sådana fall :)
Jag (littletiger) var inte där, tyvärr . Var ute med mina tärnor på Orust och träffade hårfrisörskan och tittade på blommor och kyrkan . Vet ungefär hur mitt hår ska vara nu!
/Karin
Vad kul! Då blir vi ju grannar *hoppas* Det är ett kanonområde och det är faktsikt lugnt och skönt och trivsamt och BILLIG hyra.
Lycka till! /Maggi
Hej alla vännor!
Vill även jag tacka för en kanontrevlig kväll,hänger gärna med på träff hemma hos Maggi*skickar kram till Maggi*
Tack för sällskapet på spårvagnen hem!
_missjossan_säg till när du vill kolla brudklänningar så kan jag hänga med om du vill!
Hej KUS!
Gift Anna:s riktiga namn är Anna! :D
Maggi: Jag har hört att området skall vara fint, och som du säger är hyran billig! Skall höra av bostadsbolaget på måndag, sen får vi se ;)
GiftAnna: Jag börjar gärna kolla snart, så säg till när du kan :) Ska bli så spännande, jag har inte vågat mig in i nån "sån" affär tidigare :)
_MissJossan_ jag kan de flesta dagar efter kl 17.30, eftersom tåget kommer in vid 17.20-tiden,men jag vet inte när affärerna stänger,de kanske har öppet längre på vardagar? :?
Annars så har jag ju hemstudiedagar ett par gånger i veckan,och då brukar det funka utmärkt för mig! :D
Nästa onsdag har jag det,vet jag.
Ja , Anna, dig hade jag ju koll på oxå :)
Jag är Cotterpin! *fnissa*
Röd tröja och rött kortare hår :)