Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Hej Tjejer!
Jag skulle gärna göra ett försöka att vara med nästa gång om det är ok med fler personer!?
/Little
Hej på er"nattugglor" :)
Jag kan hela vecka 7(är ju som sagt arbetslös).Kanske kan vi ta ett annat fik denna gång?Förslag?
Den 11/2 ser ut att passa mig med om jag kan slita mig från allt vad tapeter, målarfärg och spackel heter! :)
Jag har ett förslag på café, Villa Villerkulla, måste bara kolla deras öppetider om det skulle vara så! Men det är mysigt och lugnt, ligger vid Jazzhuset.
Onsdag 11/2 är utmärkt!
little: Klart att du ska vara med! Jag har ju aldrig heller vart mä. Och jag tycker att alla som vill ska komma!
Ursäkta den dumma frågan men var ligger jazzhuset?
/Little
Ps Kul jag har velat vara med så länge men engång glömde jag av mig o de andra har inte passat så bra...
Det ligger i Vasastan, Erik Dahlbergsgatan nere på hörnet liksom..ringer det några klockor?
Om man går på Vasagatan så ligger E D gatan ner till höger vid Café Rosa Pantern och Nevada.
Kul att flerville hänga med samt att det ser ut som att vi skall träffas onsdag i v.7!
isis, bra förslag ang fik,jag har inte varit där tidigare skall bli kul och testa något nytt! :D
Hoppas det är mindre rökigt samt större med plats!
Här är jag igen..Skulle vara kul att ev. hänga med på en fika.Jag har en liten fråga bara...
Finns det någon i Skövde/Falköpings området här inne?? Vi kanske kunde sammåka?? har tyvärr inte körkort och tågen går hem så tidigt...
Vilken tid blir det den 11e??
Hmm... Villerkulla är väl inte speciellt stort alls, men väldigt mysigt. Jag ska kolla deras öppetider så återkommer jag..
isis:
Är lite nyfiken...fick ni köpt matsalsbordet+stolar??
Vi fick iaf shoppat lite vi med..en skrivare och kopiator :)
Kram