Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Snuttan aug -04: Onsdagen den 11 är det sagt.
Jag undrar... Vilka var det som var med på den första träffen. Och vilka var med på den andra? Bara lite nyfiken!
Tack för infon! Nu står det i kalendern.
Jag var med på träffen förra veckan och har varit på flera andra träffar förra året.
/Sara
Jag har varit med på bägge två, det är ju inte enbart BT-träffar detta, utan mer för att lära känna nya människor :)
Hej hej allihopa! :)
Dem har öppet till 21 på Villerkulla så jag tycker det skulle vara mysigt om vi går det.
Ses nästa onsdag vid lejontrappan kl 17.00 dåå! :)
Kul att snuttan ska med osså! :D
Hej igen!!!!
Skall bli kul och fika på det stället som isis föreslog! :D
Tesan, jag har liksom Cotterpin vart med på bägge träffarna som enligt mitt tycke var jättetrevliga
*Skickar en kram till er alla!* Precis som Cotterpin säger är det ingen "renodlad"Bt-träff utan en mer lära-känna-nya -vänner-träff!
Hmmm... jag tror jag har svårt att skilja på 6:or och 9:or, kanske dags att gå till en optiker! :D
Sorry Kea79... nio nio nio! Haha nu gjorde jag det IGEN! 76 ska det vaaaaaa s e x s e x s e x... se där mycket trevligare! ;) :D
Hejsan!
Även jag har varit med på båda träffarna, och ser nu fram emot en tredje :D
Villa Villerkulla, har ingen aning om vart det ligger :) kul med lite nya ställen!
Tesan:
Jag var med på träffen sist och den 11/2 blir min andra.Kul att träffa nya människor!
Cotterpin & Anna: Nej det var ju det som sades från början. Att det var en lära-känna-nya människor-grejj! Jag har ju inga som helst planer på förlovning ens. Och jag bara antar att jag inte är den enda!
Fast en hel del prat om bröllop blev det iaf! men inte enbart.. blir nog så rätt naturligt när vi ändå har träffats här på BT *fnissa*