• Gift Anna

Träff?

Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?

Tycker ni jag är galen????

• Svar på tråden Träff?
  • Tesan

Snuttan aug -04: Onsdagen den 11 är det sagt.

Jag undrar... Vilka var det som var med på den första träffen. Och vilka var med på den andra? Bara lite nyfiken!

• Snuttan aug -04

Tack för infon! Nu står det i kalendern.

Jag var med på träffen förra veckan och har varit på flera andra träffar förra året.
    /Sara

• Cotterpin

Jag har varit med på bägge två, det är ju inte enbart BT-träffar detta, utan mer för att lära känna nya människor :)

• isis

Hej hej allihopa! :)

Dem har öppet till 21 på Villerkulla så jag tycker det skulle vara mysigt om vi går det.

Ses nästa onsdag vid lejontrappan kl 17.00 dåå! :)
    Kul att snuttan ska med osså! :D

• Gift Anna

Hej igen!!!!

Skall bli kul och fika på det stället som isis föreslog! :D
    Tesan, jag har liksom Cotterpin vart med på bägge träffarna som enligt mitt tycke var jättetrevliga
    *Skickar en kram till er alla!* Precis som Cotterpin säger är det ingen "renodlad"Bt-träff utan en mer lära-känna-nya -vänner-träff!

• isis

Hmmm... jag tror jag har svårt att skilja på 6:or och 9:or, kanske dags att gå till en optiker! :D
    Sorry Kea79... nio nio nio! Haha nu gjorde jag det IGEN! 76 ska det vaaaaaa s e x s e x s e x... se där mycket trevligare! ;) :D

• _MissJossan_

Hejsan!

Även jag har varit med på båda träffarna, och ser nu fram emot en tredje :D

Villa Villerkulla, har ingen aning om vart det ligger :) kul med lite nya ställen!

• kea76

Tesan:
    Jag var med på träffen sist och den 11/2 blir min andra.Kul att träffa nya människor!

• Tesan

Cotterpin & Anna: Nej det var ju det som sades från början. Att det var en lära-känna-nya människor-grejj! Jag har ju inga som helst planer på förlovning ens. Och jag bara antar att jag inte är den enda!

• Cotterpin

Fast en hel del prat om bröllop blev det iaf! men inte enbart.. blir nog så rätt naturligt när vi ändå har träffats här på BT *fnissa*

Svar på tråden Träff?