Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
*smyger in och flyttar upp tråden så ingen missar den*
Snuttan eller vem det nu var...! Ang mat... :D
Vem var det som hade nåt ypperligt gott förslag på Steakhouse i Göteborg!? *har totalt glömt namnet på stället*
Gillar mat men tyvärr har jag ingen koll på Steakhouse.
Kom på ett alldeles själv!! :D :D :D
La Vacca!
Kanske ett tips till Gift Anna också, för det är ganska mysigt där. Ligger på Folkungagatan. Sist jag var där och åt var det kanon och hur gott som helst!!
Hejsan!
Här är man borta en dag igen, så fylls tråden med diverse smaskiga grejer!
Snuttan - Jag blir ju hungrig! Skulle inte tacka nej till receptet på efterrätten ;)
En annan har precis påbörjat operation: viktminskning, så det blir ju inget gottigt för mig på ett tag :(
Receptet till efterrätten är enkelt... gå till glassdisken, leta efter en rund kartong Carte D´or Caffe Latte glass. Åk snabbt hem, öppna förpackningen och njut!!! Glassen var mycket god. Tyvärr tog den slut i dag till fikat...
Hej på er!
Ni kommer väl på onsdag?
/Sara
Klart jag kommer på onsdag! :)
Jag kommer definitivt att dyka upp! skall som vanligt bli jättetrevligt att träffas igen!
:D
Men de e la klart! ;)
Trodde det var onsdag imorron men ack så jag bedrog mig...*sucka*