Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Cotterpin och isis,jag hänger gäärna med på mässan,måste dock kolla i kalendern först :D
Nån mer?
Jag går gärna gå på mässan, men jag är upptagen på lördag kväll, så jag går helst dit på fredagen eller när de öppnar på lördagen.
Tack för igår förresten! Det var jättekul att träffa er! Hoppas att vi snart ses igen!
Hej igen!
Vill ochså passa på att tacka för en trevlig träff!, tack isis, Cotterpin och Tjörnbrud sällskap på vägen hem! :D
Hoppas vi ses snart igen!
Vilket datum äger mässan rum?
Mässan är 27-29 feb
Kul att höra att träffen blev lyckad :)
Nästa gång kommer jag oxå med!
isis:
Jag tjuter av skratt när jag läser dina inlägg :) härlig humor!
Kul att ni hade en trevlig träff... blir lite avundsjuk... Vår bil blev återupplivad i allfall och står dock lite trasig hos svärmor.
Isis: Jag skall till mässan med mina systrar, mor och tärnan, så jag hinner kanske inte med en fika men hänger gärna på en annan dag... Får väl gå och gissa inne på mässan vilka ni är... *fniss*
kea - haha.. kul att man kan roa någon! *fniss fniss bakom skärmen*
Thanks for the entertainment yesterday girls :D :D :D
Idag har jag varit och tittat på ringar! Shhhhh.... *tassa på tå*
Åh åh åh vet ni vad!? Det hänger två klänningar från nixa här... mmmmmmmmmm Vill ta på mig och skutta runt! Hmm..kankse ska ha på mig den nästa gång jag tränar? Jag menar liiiite glamor måste man väl ha till vardags?!
Nääääär ska vi hitta på nått kul nästa gång då? *fniss fniss*
little - jag kan skriva BT i pannan på mig om du vill? :D ;)
little! - Säg inte för mycket!! Isis är mycket väl kapabel till att skriva BT i pannan!! :D *undras om vi andra vill gå med då...* ;)
Speciellt dessutom om isis fått för mycket kladdkaka... :D
Ny onsdag att fika på? De funkar ju så bra våra onsdagar! En gång engångsföretelse, två gånger upprepning, tre gånger tradition!! 18/2? 25/2? 3/3? Inte 10/3 för då bakas det födelsedagstårtor i stugorna enligt vad som diskuterades igår... ;)Eller äts... :D
För min del passar det med onsdagar om det är kl 17 :)
*ser framför sig hur isis springer runt på mässan med BT i pannan* *fnissa*
Och isis! jag tycker helt klart du skall ha på dig nixa'n när du tränar! *fnissar ännu mera*
JAAAAAAAAAAA! Cotterpin! Vilken bra idé! Tror en viss gympaledare skulle gå loss total!! Skriv BT i pannan redan då! :D
OBS! Använd vattenfast permanentpenna så du inte svettar bort BT... ;) :D