• Gift Anna

Träff?

Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?

Tycker ni jag är galen????

• Svar på tråden Träff?
  • isis

KUS - mmm... jag är oxå inne på det, en absolut helt vanlig dag liksom :)

Nell - tja träna kan man ju alltid göra samtidigt som man äter kladdkaka annars! ;) :D

Gift Anna - Går ni ut tidigt så är det inte många alls som är speciellt hårda.. Óch absolut inte om ni går dit för att äta först, för vaddå liksom ni kommer väl direkt från jobbet och är vrålhungriga eller?! :D :D

• isis

Hmm... blir så sugen efter allt prat om kladdkaka *smyger tyst iväg in i köket*

• Gift Anna

Tack,isis, vi skall träffas redan vid 16-tiden, så då kan det ju inte vara så svårt, tycker man, men det är väl jag som är "liite" nervös av mig

• Tjörnbrud

Vad tror ni om afterwork redan nästa torsdag? 19/2? Hinner t o m KUS med det i sitt snart pressade schema? Eller blir det problem för dig för att det är jämn vecka..?

• Snuttan aug -04

nell! Du kan dyka upp lite senare om du vill. Vi brukar ju sitta länge och fika... Vi kan byta mobilnummer så att vi inte missar varandra.

isis! Jag röstar på en vanlig dag. Då får man ju en dag till att fira, dvs man får skumpa eller kladdkaka en extra dag Spännande, jag följer utvecklingen.

• Tjörnbrud

isis: Är det nu jag inte ska berätta för dig att jag har bakat kakor hela dagen... :D

Du har inga äreden hitupp på en fika?

• Gift Anna

Jag tar gärna after work eller fika efter den 25:e, det är alldelse för lång tid mellan csn-utbetalningarna*suckar*

• Snuttan aug -04

afterwork 19/2... Kollar kalendern...... Jo det ser bra ut! Nån ide om var det finns bra mat? ...

• Tjörnbrud

Gift-Anna: Jag kan sponsra en fattig student. Du skulle ju bara ha ETT glas vin så det har jag råd med!

• Gift Anna

Kanske ,hänger med iaf, maken kan kanske "sponsra" :D

Svar på tråden Träff?