• Gift Anna

Träff?

Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?

Tycker ni jag är galen????

• Svar på tråden Träff?
  • Gift Anna

Hej alla go´a människor!

Även jag dyker upp på onsdag
    *om inget oförutsett händer* :D
    Lejontrappan vid kl.17 låter bra för min del.
    Vet inte om jag följer med på torsdagen än.
    Skulle jag bli sen, så har jag ju snuttans nummer, för att kolla var ni sitter.

Skall dock inte välja kakbuffe´ eller dylikt som sist*fnissa*, eftersom jag försöker hålla igen! men en kopp the´ och eventuellt en macka blir nog bra! :D

isis och Tjörnbrud, ni var så inspirerande att ni fick mig att börja tänka på att köpa träningskort *tack* tack*! :D
    Så nu får det bli träning 2-3 ggr i veckan (gärna mer) på Friskis&svettis,eftersom det var det billigaste av mina alternativ.

• isis

aaah... duktigt Anna! :) Själv funderar jag på å säga upp mitt nu! haha... Har faktiskt funderat på F&S istället så du måste rapportera vad du tycker!

• Gift Anna

*Tackar, tackar!*

Jag "loovar" att avlägga en "lägesrapport", när jag börjat träna där, blir dock efter löningen.:D

• Cotterpin

isis
    Har du nytt förslag på Caféer, hellst med goda mackor?
    Annars tycker jag nog att Café Fyrkanten har fasligt goda mackor fast det är lite tråkigt där..

• kea76

En till som anmäler sitt intresse:)
    *dregglar lite på tangentbordet och ser fram emot onsdagens fika och GODA mackor..

• isis

Hmmm... goa mackor? Condeco på avenyn kanske, men det var längesen jag var där nu.

Java på Vasagatan har ju grymt goda bagels alltså!

Jag åt någon jättegod mörk chibatta med parmaskinka, mozarella, pesto och soltorkadetomater någonstanns men jag har glömt var.. Smart va!? ;) :D

Var ligger fyrkanten då?

Sudd sudd Snuttan! :D :D

• Cotterpin

fyrkanten ligger precis vid biograferna, vid saluhallen. Men det är ett fasligt tråkigt café.. ok prisor dock

Java, brukar det inte vara mycke folk där?

• kea76

Evas Paley är ju stort och bra..men prisklass vet jag ju inte riktigt nu.
    Har inte varit där på länge,någon annan som vet?

• isis

JO, en del folk brukar beflocka java..

• Gift Anna

Kul att du oxå hänger med Kea!
    :D

Svar på tråden Träff?