Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
isis, med 5 av 12 tänkte jag inte timmar utan månader... :)
*asg* håller med - vi växer på tråd!! :D *det är humor, det är humor, det är humor*
...inga fler potatisskal kea?! ;)
West:
Sista skalen är upphittade :)
Inget ont som inte har nått gott med sig..fick passat på att STORstäda när jag fick syn på allt damm under soffan som lyckats undgå dammsugaren.
*tittar sig omkring och tycker att det är lite tomt utan mina husdjur;dammråttorna*
visst växer vi på tråd *fnissa*
Maggi, West och isis (och alla andra naturligtvis)
Blir det fika på onsdag?
Tid? plats?
*ser mig omkring efter fler*
Hmm, bra fråga Anna! :)
17 vid lejontrappen tog jag nog för givet!
17 på trappan på onsdag låter bra för min del!
/Sara
Ohhhh! Spännande, jag dyker upp på onsdag, ska bara försöka komma ihåg var det nu är lejontrappan ligger nu igen? Hmmm... *tänka tänka*
Kea kommer du med du osså?
Ohhhh! Spännande, jag dyker upp på onsdag, ska bara försöka komma ihåg var det nu är lejontrappan ligger nu igen? Hmmm... *tänka tänka*
Kea kommer du med du osså?
ville inte ni skulle missa så jag tog det två gånger... ehum
isis! En nattsuddare till!! Det brukar ju vara Cotterpin och West som suddar....