• Gift Anna

Träff?

Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?

Tycker ni jag är galen????

• Svar på tråden Träff?
  • West

Cotterpin - samma här... snart... :D *hade hoppats på besök av isis dock...* ;)

Anna - Japp! Men 3/3 är ju jättebra då...! :) "Mitten på mars" *hostar* :D

• Gift Anna

Hallå!,hallå!

Inga fler nattugglor än West och mig?
    isis,var är du?!!! :D

• Cotterpin

Skall vi träffas redan nästa vecka då? och sedan vi som ville på mässan träffas ju då *tycker det är fasligt långt till 3/3*

• isis

*skrattar så att tårarna bölar*

Häääääääär e jag! *hoppar upp å ner i sin NIXA*

Lånar gärna en extra extra tjock penna så BT verkligen syns!

Värst vad man var efterfrågad igår dååå..*fnissa bakom tapeten*
    Tyvärr tog kladdkakan ut sin rätt på mig igårkväll så jag slockna redan halv tio!

Ojojoj West hur var det på Ullareden? Behöver åka dit och köpa konservburkar snart :D :D

*funderar på å gå till gymmet å dra in instruktören i gaderoben så att han kan få komma ut en gång för alla* :D ;) :D

Oh darn vikken hosta jag fått..

• isis

På onsdagar verkar det ju faktiskt som flera stycken kan.. det är ju bra om man inte vill ha all kladdkaka för sig själv..hmm *tänka*

• Gift Anna

Exakt, isis!

Onsdagar är en allt bra dag för fika träffar!

Någon gång skulle det vara kul och gå ut på en after work, ta ETT glas vin och gratisbuffe´!, det ni! :D

• Tjörnbrud

Jag tycker oxå att vi kan ses snart igen! Ju förr desto bättre. Onsdag är en bra fika-dag, men torsdag är en jättebra dag för after-work - så jag röstar på en torsdag inom snar framtid!

• isis

Ja jag tänkte oxå det i onsdags att det skulle vara lite roligt å gå å ta en öl eller ett glas vin :)

• Tjörnbrud

Får man bara ta ETT glas vin.. vad taskigt

• Cotterpin

tyvärr så kan jag aldrig på torsdagar då jag har lektion då :(

Svar på tråden Träff?