Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Självklart skall man skriva med permanent penna, sådan bred som man använder till skyltar! det är ju bara två bokstäver man skall få plats med! *är nog lite föööör trött för sin humor just nu*
*asg*
Jag tror vi har en sådan hemma! Vill isis låna den månne?? :D
Var är isis förresten? Hon brukar inte vara långt borta så här dags på dygnet...
Btw - man är inte roligare än man gör sig! ;)
West!
Höll på att sprutlackera min skärm med te *skrattar*
ojoj.. du är farlig! *fnissa*
*asg* Det var ett starkt te då?! ;)
*torkar runt omkring och virar skyddande plastfolie runt skärmen*
Heh, det var jättegott te! Hallon :)
...blir ju sugen på te... Pimplat te hela jobbdagen! ...slutade ifos redan 13, men ändå! :) Sen blev det Ullared i ca 5h... *ler lyckligt* :D
Trevligt! jag måste åka ner dit snart med, blir nog i slutet av månaden sådär lagom efter mässan :P
Åk inte nästa vecka bara... Då har hela Halland (utom Kba) sportlov... Varit där förr _just_den_veckan_... *isch*
Men nu har de ju öppet till 20 ons-fre! Peeerfeeekt! :)
Heh, skall hålla mig långt därifrån! *lovar* men men, nu är det dax att hälsa på kudden i sängen, riktigt hör hur den skriker efter mig (nej, jag pratar inte om min blivande..)
West, onsdagar är ju jättebra, och det håller på att bli en tradition numera! *fnissar* :D
Skulle va kul och träffas i mitten på mars, för då har ju KUS blivit fru,skulle vara kul och höra om bröllopet! :D
Jag vill gärna träffa er igen!