• Gift Anna

Träff?

Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?

Tycker ni jag är galen????

• Svar på tråden Träff?
  • Cotterpin

Självklart skall man skriva med permanent penna, sådan bred som man använder till skyltar! det är ju bara två bokstäver man skall få plats med! *är nog lite föööör trött för sin humor just nu*

• West

*asg*

Jag tror vi har en sådan hemma! Vill isis låna den månne?? :D

Var är isis förresten? Hon brukar inte vara långt borta så här dags på dygnet...

Btw - man är inte roligare än man gör sig! ;)

• Cotterpin

West!
    Höll på att sprutlackera min skärm med te *skrattar*
    ojoj.. du är farlig! *fnissa*

• West

*asg* Det var ett starkt te då?! ;)

*torkar runt omkring och virar skyddande plastfolie runt skärmen*

• Cotterpin

Heh, det var jättegott te! Hallon :)

• West

...blir ju sugen på te... Pimplat te hela jobbdagen! ...slutade ifos redan 13, men ändå! :) Sen blev det Ullared i ca 5h... *ler lyckligt* :D

• Cotterpin

Trevligt! jag måste åka ner dit snart med, blir nog i slutet av månaden sådär lagom efter mässan :P

• West

Åk inte nästa vecka bara... Då har hela Halland (utom Kba) sportlov... Varit där förr _just_den_veckan_... *isch*

Men nu har de ju öppet till 20 ons-fre! Peeerfeeekt! :)

• Cotterpin

Heh, skall hålla mig långt därifrån! *lovar* men men, nu är det dax att hälsa på kudden i sängen, riktigt hör hur den skriker efter mig (nej, jag pratar inte om min blivande..)

• Gift Anna

West, onsdagar är ju jättebra, och det håller på att bli en tradition numera! *fnissar* :D
    Skulle va kul och träffas i mitten på mars, för då har ju KUS blivit fru,skulle vara kul och höra om bröllopet! :D
    Jag vill gärna träffa er igen!

Svar på tråden Träff?