Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Är på både onsdag och torsdag!
Tråden duger visst, men alla gbg:are kanske inte hittar, dessutom är vi ju ett gäng.
om man är ny, kanske man inte vågar hänga på. DÄRFÖR startade jag en ny tråd. SÅ DET SÅ!!!!!!!!!!!!!!!
West:
Ja du skulle sett mig.. :)
Hittade dom sista(?)potatisskalen under soffan just..*LER stort*
Skulle behöva lite tips på GOD mat till imorgon..iof så har jag på känn att J ska bjuda ut mig på restaurang..men det kan ju vara bra att vara förberedd på att stå vid spisen om mina misstankar är helt fel..
Tesan:
Wow..26 kilo..!!GRATTIS och kämpa på!!
kea76: Tack!
kea - sån där förlovning :D
West - fem av tolv? Inte fatta denna timme ;)
Natt natt töser!
Ni är verkligen duktiga på att göra tråden lååång, medan jag är borta från datorn en kväll,flickor! *s* :D
Vill verkligen träffa er snart igen,nya vänner som er växer ju inte direkt på träd! :D
Anna - Du har så rätt så, vi växer inte på träd, vi växer på tråd! *fnissa hysteriskt*
isis:
:) Va kul!! Jag önskar LYCKA TILL!!
Oj, jag skulle ju bara baka några kakor.. *fnissa* blev två plåtar och totalt ca 50 kakor :)