Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Buhu, buhu. :´-( Lova att ni äter lite gott för mig också.
Tesan
Det kommer fler chanser. Säg bullar och kakor och vi står i givakt på Lejontrappan! Vi ses nästa gång.
Bullar och kakor!!! Är ni där snart?!
*sudda sudda sudda sudda bort din nattliga min...* :D
Mitt sudd är snart slut! Kudden hägrar!! Man undrar ju vilka som har ett liv utanför datorn här... ;) :D
Ang TinTin - har varit en favorit, men blivit nerputtad sedan de gjorde stora rummet rökrum och ofikbart nattetid. :(
Onsdag. Tänkte förut att nääe. Jag ORKAR INTE! Sjungt ikväll, möte imorgon... Men vad händer?! Man läser igenom sjuttioelva inlägg och inser JAG VIIIILL OCKSÅ MED! :D :D
Kea - ta med dig tröjan så vi får se!!! *fnissar* Låter som en syn! Alternativt ta på J tröjan och ta med ett tjuusigt foto!
Dags att sova! Nattinatti till trådvännerna som passerar nålsögat... *fnissfniss* Jaaa... Jag är trött!! :D
*skrattar sig halvt fördärvad över snuttan och keas tvätt*
Säger som Snuttan säg bara kaka så kommer jag fortare än vad smeten gräddas ;) :D :D
Jag dyker också upp som gubben i lådan på vad var det? Måndag klockan 04.02 vid Götaplatsen, ja just de ja..
Condeco låter bra - hoppas dem har kvar sina bran muffins med sylt och cream cheese! :D
*sucka* skulle ju bli nyttig nångång.. thihihi
04.02.XX? isis det låter som... ett datum! Götaplatsen? Platsen? Hrm... har du krypto eller kodar du något för oss?! *skrattar*
Va fint! Jag är så duktig att jag kör en egen konversation i en annan tråd nu... Eller hur Gift Anna... :D :D :D
West - jaaa väldiga kodanden här! ;) :D ;) :D
Var är du å busar nånstanns?????????
Å helt plötsligt poppar det upp nya inlägg ovanför de gamla?! :o
Hoppas kudden är skön West och klart att du ska följa med! :D Thihihi...
varför sover alla? buhuuu...