Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
West - Nu har ju jag estämmt att du ska grunna så nu får du minsann ta å göra det!
Här estämmer jag!
Öhum...
*asg*
Jag är nog lika trött som igår... Slutar ju inte alls 18:30, utan 17:30!! *totalt förvirrad* :D *psst*säg det inte någon!*
Sedan när är isis allvetande? Jag syftade mer på Cotterpin som allvetande! :D
_NEJ_ isis! Du bestämmer inte alls här. Alla är vänner. Såja, nu säger du förlåt och så kramas vi allihop i en stoor gruppkram... *tar med mig jobbet hem* :D
West - jag estämmer det är inte alls samma sak!
*gruppkramas motvilligt ändå*
Så ni bestämde er för Condeco alltså! Kan ju vara bra å veta liksom då änna va..
*s* Bra isis... Då vet vi var vi har dig... ;)
Det var mycket prat om Condeco igår (tror jag) så jag antog det bara liksom...). Men Cotterpin bekräftade ju det också. :)
Åhh man tackar! *känner sig väldigt hedrad över att bli kallad skräphög* *inser att inte någon annan fattar vad det rör sig om* *fnissar*
Fy vad jag är sugen på choklad! nu ska jag trakassera chatten! :D :D
Nattsuddare! Kunde väl gissa att ni fanns här.
Så det blir Condecco. Bra, jag har aldrig varit där och det är kul att testa nåt nytt.
West Är du ovanligt förvirrad i dag ?? Du får väl dyka upp lite senare precis som Nell kommer att göra.