Träff?
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Nu kanske ni tycker jag är prompt galen,men i tråden "nya kompisar i Göteborg"bytte vi ju mejl adresser med varandra,varför inte gå ett "steg"längreoch stämma träffa och ta en fika på stan,alla vi?
Tycker ni jag är galen????
Tråkigt lilla L!
Men jag kommer! :) Fått jobbtid för imorgon redan idag = trevligt! :)
Berättade för en kompis om detta och hon tyckte det verkade så roligt så hon ville gärna hänga på också om det är OK?!
I och med att jag redan nu vet när, hur & var jag skall jobba imorgon så kanske jag dyker upp tidigare tom. Skall försöka maila Gift Anna och Cotterpin senare ikväll!
Nu är det ju handboll!! *hejja!*hejja!*hejja!* :D :D :D
*sade hon och flyttade på så sätt upp vår lilla tråd* ;)
Heejjj!
Va roligt att fler vill hänga på! :D
Dås ses vi imorgon då!
Passar på att påminna dom som inte har mailat mig att skicka ett mail med sitt mobilnummer så vi inte missar någon imån vid 17 (cotterpin@bigfoot.com)
Ha en trevlig kväll! *ler och flyttar upp tråden*
Skulle behöva en liten beskrivning på någon av er som möter upp 17.00 vid Lejontrappan..Jag har ju inte varit med på nån träff tidigare ;)
Själv är jag hela 160 cm lång,mellanlångt hår och kommer ha en vit dunjacka.
--> Gift Anna & Cotterpin!
Nämnen! Titta en filmtitel... "You've got mail" :D :D
Kea76:
Jag kommer att ha gråa byxor, svarta skor, en svart jacka...Har brunt hår, är 1,67 m lång. Förmodligen stora örhängen (har oftast det :))
Ses i morgon!
_MissJossan_
Va bra..då vet jag iaf hur nån ser ut ;)
Till alla som ska med:
Ska bli spännande att träffa er!
Nej va trist Lilla L...
Du får hälsa storasyster att hon får krya på sig!
Jag har precis kommit hem från ett simpass! Känner mig extremt duktig!
Ses imorgon! Utanför London.
/Ulrika
Uppgraderar Cotterpins statestik, ifall någon är lika lätt förvirrade som mig... :D
17:00 vid Lejontrappan
Tesan
Cotterpin
Snuttan aug ?04
kea76
_MissJossan_
isis
18:00 vid Pressbyrån Valand
asajoh
KUS
Gift Anna
West (troligen denna tid iaf, ev tidigare)
Övriga:
snysop, fru cecilia, och Littletiger hittar jag ingenstans när ni dyker upp, men än att Cotterpin har med er i sin statistik på att ni skall komma. :)
Iiiiiih ... Imorgon imorgon imorgon! Åhhh vad roligt *hoppar upp och ner och klappar händerna*
Jag kom just hem från ett aerobics pass med världens gayigaste ledare! Han är sååå rolig och attans fjollig så nu har han fått mig att le resten av kvällen!
*småfnissar sig iväg*