• Är jag feg

    Vad skall jag göra?

    Hej!

    Jag behöver desperat hjälp, problemet är min kille som kräver en hel del. Jag är väl inte alltid lika sexsugen som han är men det känns som han vill hela tiden. När vi inte gör det en natt så kan han tycka det är ok men då blir han besviken (vi bor inte ihop) men om det blir så att vi inte gör det 2 dagar irad så fäller han små kommentarer om det.

    Bland annat så vill han att jag skall ge honom oral sex, vilket är ok för min del men jag vill INTE ta satsen i munnen vilket han inte har förståelse för. Han fråga bli "vill du inte se mig njuta sexuellt"? Det är klart jag vill det men jag tycker det är äckligt (kanske är jag barnslig)

    Detta har blivit ett problem nu, jag känner att jag endast vill gosa ibland och inte längre än så men så får det skall bli något så tänker han på sex.

    Jag har försökt förklara att jag inte vill men jag vill inte direkt säga att jag tycker det är äckligt. Känns lite okänsligt. men jag har tappat sexlusten den sista tiden. 1-2 gånger i vecka är ok för mig men inte varje dag... känner mig nästan tvungen att ställa upp. ibland känns det som jag inte vill att han sover över.

    Vad skall jag göra? Skulle uppskatta svar

  • Svar på tråden Vad skall jag göra?
  • Är jag feg

    tack alla för råden känner mig verkligen jätte rörd! detta har tyngt mig ett tag och ibland känns det som om man inte har någon att tala med.

    tack för att ni finns

  • Storm

    Jag skulle aldrig acceptera att min man kom i min mun eller i mitt ansikte utan min uttryckliga tillåtelse. Första gången jag gav honom oralt gjorde han det förstnämnda, och jag kan säga er att han fick en utskällning av mig! Jag tycker att det tillhör sängkammaruppfostran att man frågar om det är ok innan! Jag förklarade också för honom att om det är väldigt viktigt för honom kan vi ta varannan sats var i munnen...

  • julia*

    Jag har faktiskt aldrig provat det, inte ordentligt med en hel sats iallafall. Men tanken på det tänder ju inte mig precis. Kan tänka mig att testa nån gång, men då ska det självklart vara när jag själv vill. Min kille skulle aldrig tvinga mig till något jag inte själv vill, då skulle han säkert bli lika avtänd som jag.

    Du är inte feg! Stå på dig och gör inget som du inte själv känner för!

  • Galenpanna

    Vet inte om någon sagt det innan, men om han nu så gärna vill att du tar satsen i munnen (dessa djäkla porrfilmers fel...)
    Så kan du ju be honom att själv smaka så ska vi se hur kul han tycker det är. Är det OK med honom får ni ju kompromissa. Men du ska INTE göra något mot din vilja, det gör dig bara olycklig! Och säkert skulle han förstå om du sade att det smakar "peck" och att du inte vill ta det i munnen. han får respektera det!
    Sén ska man väl prova det mesta för att avgöra men av egen erfarenhet så är det en smaksak. Om jag är upphetsad och vill ja då är det såklart ok, men min kille säger alltid ifrån på ett eller annat sätt när det närmar sig så att jag vet hur jag skall förhålla mig - tack & lov.

    Kram
    Galenpanna

  • Miniängeln

    Vuxna människor ska kunna kompromissa. Han verkar mer egoist och inriktad på sina per*versa önskningar i sängen.

    När jag inte har lust så smeker jag min kille så att han blir tillfredsställd. En bra kompromiss tycker vi!

    På det sättet behöver jag inte förvägra honom allt i sängen när jag har en svacka i 6-livet. Han blir nöjd och jag blir nöjd.

    Ibland får han komma i min mun men jag behöver inte svälja, utan jag spottar ut, det smakar ju verkligen för täääskigt!

    Om ni inte kan komma fram till ett kompromissande i sängen som ni båda är nöjda med så ska du ta en allvarlig funderare om du vill leva med killen.

    Jag tror att om man mer eller mindre tvingas till saker & ting i sängen så blir man bara bitter och lusten bara dalar ner.

    Vill du bli en bitter, sur kärring när du blir äldre?

    Som Dr.Phil säger: Förhandla! Jag kan tänka mig att göra det här och det här så du blir nöjd men inte det här..

  • Maica

    Har försökt svara på ditt inlägg flera gången men har blivit så arg varenda gång att jag inte vet hur jag ska skriva på ett lite artigt sätt

    Gör aldrig, aldrig något som inte känns ok.
    "se honom njuta sexuellt" (blir kokande arg bara jag citerar eländet)Han ser dig som en uppblåsbar Barbara i sängkammaren.

    Om du vill försöka (det kan vara omöjligt= gå omedelbums därifrån) ändra på det måste du ställa KRAV.

    KRÄV RESPEKT!!!!!

    DU ska också få njuta av sex. DEt gör man inte om man ställer upp på saker man inte vill.

    Spruta í ansiktet (vilket många p-filmsinspirerade killar vill...) måste man faktiskt, precis som ALLT annat fråga om det är ok.

    Bara en sak till innan jag ska lugna mig...
    Det är varje människas rättighet och skyldighet att sätta gränser. DU måste visa honom vad du är värd. Klart och tydligt. Det han gör är inte acceptabelt men det är du som måste visa vart gränsen går.

  • Fru Kirta

    Jag tycker att det verkar som din kille har fastnat för nån sorts besatthet. Han kanske tycker att sex ska vara på ett visst sätt och du tycker inte likadant och då uppstår en konflikt. Jag tycker du ska stå på dig, ditt välbefinnande är viktigare än vad han kanske har fått för sig att man ska göra i sängen. Han får helt enkelt acceptera att du inte vill det han vill. Om han inte gör det, så verkar det inte då som han inte vill respektera dig?

    Jag förstår ändå inte hur en människa som lever i en långvarig parrelation kan njuta av någonting som den anda parten uppenbarligen finner äckligt. Stör det inte honom att kräva av dig saker som du inte mår bra av?

  • Fru Kirta

    Jag hade bara läst ditt ursprungliga inlägg när jag svarade på din fråga och sedan läste jag vidare och kom till ditt nästa inlägg. Då blev jag förbannad. Tror han att han lever i en p o r r f i l m?
    Han verkar inte ha någon respekt alls för dig, så jag tycker du ska fundera på om du får någonting utav denna relation överhuvudtaget.

  • Maica

    Bara en sak till , sen ska jag ägna mig åt det jag borde göra just nu( städa).

    Om du har levt med en kille som slog dig så är väl inte den här killen ok bara för att han inte gör det. Hans inställning till dig i sängen tycker jag är minst lika illa som någon som slår. Jag tycker att sånt sexbeteende säger mycket om hur han ser på dig.

    Det FINNS killar som respekterar tjejer. Vill bara att du ska veta det

  • jennyli

    Åhhh nu blir jag så där jävla arg igen.
    Att tvinga någon till att göra sexuella saker av de slag du beskriver är så förbannat FÖRNEDRANDE. Att han sprutar i ditt ansikte när du inte vill gör mig galen!!! Vem F-n tror han att han är? Allvarligt talat? Vilken tjej gillar att svälja och bli sprutad i ansiktet på, jag bara undrar... Och skulle man tycka om det vore det inte för att mannen i fråga krävde att man skulle ställa upp på eländet.

    Precis som andra sagt här så bör du definitivt höja ribban. Att du haft en karlslok som slagit dig tidigare gör inte din nuvarande till en prins bara för att han inte gör det. Om du frågar mig skulle jag hellre ta en örfil än att bli sprutad i ansiktet på mot min vilja. Kvinnomisshandel båda delar. Han vill kontrollera och styra dig till att göra saker som han gillar. Ta en ordentlig funderare på vad hans beteende egentligen står för...

    Stykekramar

  • Nyfiken gul , nu fru

    Jag tillhör den kategorin tjejer som tycker att det är okej att svälja satsen..
    MEN! Det har tagit mig en LÅÅÅÅÅNG tid att klara av det, helt enkelt för att jag VILL göra det..

    Dock vill jag poängtera att jag aldrig blivit tvingad till att göra det.

    och det är långt ifrån alla killar som tycker det är okej.
    Min nuvarande sambo tycker INTE det är okej även fast JAG vill...

    Så med mitt svammel så vill jag ha sagt att gör inget du inte vill!!!

  • lillgrodan

    jag har aldrig haft nåt problem med att svälja, men om nån skulle KRÄVA det skulle jag nog låta bli bara för sakens skull :P

  • BettyBoop

    Du ska ALDRIG ställa upp på något som du inte vill!!! Mår du dåligt av att göra något så borde inte din kille heller gilla det...jag menar det borde vara avtändande om tjejen ligger och mår dåligt!

    Jag har inga problem med att svälja men min sambo har inte krävt att jag ska göra det! Tvärtom, han brukar säga till innan så att jag inte gör det av misstag om jag inte skulle vilja!

  • Smulu

    Respekt!!!
    Det är upp till varje tjej om hon vill ta satsen i munnen eller inte. Jag tycker inte det är fel att ta den i munnen och svälja. Det är heller inte fel att spotta ut, eller för den delen att låta killen komma på sin egen mage. Gör som du som tjej tycker funkar bäst.
    Killen SKA visa/säga till att nu kommer han så att jag som tjej kan välja hur jag vill göra just den gången. Ibland kan jag tänka mig att ta den i munnen, andra gånger vill jag inte göra det.

    Kom att tänka, lite elakt kanske, om han fortsätter att bete sig på det där viset så kan du ju besöka leksaksaffären och köpa en såndär sminkdocka och säga " Du kan spruta här" Men på mitt ansikte ska ingen sperma.

    Dessutom hörde jag att i porrfilmerna så är det ofta inte riktig sperma som sprutar utan äggvita som är blandat med socker ala marrängsmet.

  • BettyBoop

    Jag frågade min sambo om det é någon skillnad ifall tjejen tar det i munnen eller om det får gå på magen...han säger att för njutandet é det ingen skillnad alls, bara att det é lite varmare när det det går i munnen...Så varför göra det alls i så fall om man inte vill?

  • Är jag feg?

    Tack!

    *för alla råd jag fått
    * för det underbara stödet
    * för att ni finns
    * för att ni bryr er

    Jag har nog insett att det inte är ngt fel på mig och att det inte är okej att man beteer sig hur som helt, framförallt att han oxkså är skyldig att visa den respekten som jag visar för honom.

    jag har grubblat över det här ett tag och inte vågat ta upp det med någon. det värmet verkligen att veta om att det finns personer som bryr sig....

    Tack....

  • johandenver

    BettyBoop: Vad det gäller njutningen så kanske inte din sambo tycker det spelar någon roll men trådstartarens partner tycker nog det.
    Visserligen är det nog lite "porrfilms" influenser i det där med att komma i tjejens mun men det kan ju också ses som lite dominans och det är ju många som tänder på det.
    Alla är ju olika, men det är ju rätt självklart egentligen.

  • Zarah

    Respektlös! Så tycker jag han verkar. Jag tycker om att göra både det ena och det andra men det har vuxit fram i ett förhållande med tillit, nyfikenhet och experimentslusta. Det ska vara kul och skönt. Kanske kan man ibland ha sex för sexets skull (lite för att det föder mer lust), men man måste ju vilja göra sakerna man gör.

    Ta reda på lite mer om hur du vill ha det och berätta för honom. Sex är inget du ska ställa upp på!

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vad skall jag göra?