• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • West

jobb... ja du isis - timvikarie inom barnomsorgen... :D I Kungsbacka finns det ibland jobb på löpande band så att det räcker och finns över. Iaf har jag vissa dagar blivit erbjuden 3-4 vik från förskolor som ringt mig direkt. Dessutom, var det inte du som "önskade" magsjuka igår?! :D

Anna - skall vi se om kea "pillar navel"?! ;)

Har tackochlov inte märkt någon pollen idag *peppar*peppar* Tack för förvarningen KUS! Har bara varit ute och lekt och roat mig hela dagen i det underbara solskenet! Synd att det skall bli dåligt väder imorgon. :(

• kea76

*simsallabim så var hon här:D*
    Inte pilla naveln idag.

• nell

*smyger in och puttar upp tråden*
    God morgon allihop! Hoppas att ni får en bra dag trots att det regnar idag. Men att det regnar och inte snöar kan man ju faktiskt se som ett vårtecken

• kea76

Godmorgon!
    Ja,idag är det regn men vad gör det? Det är ju iaf fredag:)
    Ska ni göra nått trevligt i helgen,gott folk?Här kommer det inte bli så många knop gjorda,kommer nog stUUUuuuupa i säng ikväll:D
    Ha en bra dag allihopa!

• nell

Ja, det är fredag. Jippie!!!
    Helgplaner hrmmmm *kliar mig i huvudet* inget roligt direkt... kanske tårtbuffé på Steinbrenner o Nyberg i morgon *mums*

• kea76

ÅÅÅååhhhh...det lät gott*slurk*
    *hoppar ut trallandes fredag,fredag,fredag,fredag*

• lilla L

Ulrika, jo jag minns nog förra årets första tidiga havsdopp för ett av mina barn, konstigt nog "fel" barn *ler* Jag hade nog väntat mig att det skulle vara den lilla som trillade i först, med tanke på hur klumpig hon är ;)

Funderar på att hänga på era träffar snart, om det är ok? :) Är det något på gång?

• KUS

Klart du ska hänga på L!

Vad säger ni tjejer, är det nån träff på G?

*gäspar*
    Ska fira fredagen hos svärföräldrarna idag. Skönt att få bli omhändertagen lite :)

• isis

Hej hopp gott folk! :)
    Hoppas ni får en trevlig helg! :)

*helgkramar*

• Maggi

Jag har jätteviktiga och underbara helgplaner = ATT FYLLA ÅR!!!

Hoppas ni kan komma på tårta hos mig, vet att det blir 2 kalas på rad, men tårta säger man ju aldrig nej till! Eller hur!?

Trevlig hleg på er alla!

KRAMAR Maggi

Svar på tråden Träff-tråden 2