Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
jobb... ja du isis - timvikarie inom barnomsorgen... :D I Kungsbacka finns det ibland jobb på löpande band så att det räcker och finns över. Iaf har jag vissa dagar blivit erbjuden 3-4 vik från förskolor som ringt mig direkt. Dessutom, var det inte du som "önskade" magsjuka igår?! :D
Anna - skall vi se om kea "pillar navel"?! ;)
Har tackochlov inte märkt någon pollen idag *peppar*peppar* Tack för förvarningen KUS! Har bara varit ute och lekt och roat mig hela dagen i det underbara solskenet! Synd att det skall bli dåligt väder imorgon. :(
*simsallabim så var hon här:D*
Inte pilla naveln idag.
*smyger in och puttar upp tråden*
God morgon allihop! Hoppas att ni får en bra dag trots att det regnar idag. Men att det regnar och inte snöar kan man ju faktiskt se som ett vårtecken
Godmorgon!
Ja,idag är det regn men vad gör det? Det är ju iaf fredag:)
Ska ni göra nått trevligt i helgen,gott folk?Här kommer det inte bli så många knop gjorda,kommer nog stUUUuuuupa i säng ikväll:D
Ha en bra dag allihopa!
Ja, det är fredag. Jippie!!!
Helgplaner hrmmmm *kliar mig i huvudet* inget roligt direkt... kanske tårtbuffé på Steinbrenner o Nyberg i morgon *mums*
ÅÅÅååhhhh...det lät gott*slurk*
*hoppar ut trallandes fredag,fredag,fredag,fredag*
Ulrika, jo jag minns nog förra årets första tidiga havsdopp för ett av mina barn, konstigt nog "fel" barn *ler* Jag hade nog väntat mig att det skulle vara den lilla som trillade i först, med tanke på hur klumpig hon är ;)
Funderar på att hänga på era träffar snart, om det är ok? :) Är det något på gång?
Klart du ska hänga på L!
Vad säger ni tjejer, är det nån träff på G?
*gäspar*
Ska fira fredagen hos svärföräldrarna idag. Skönt att få bli omhändertagen lite :)
Hej hopp gott folk! :)
Hoppas ni får en trevlig helg! :)
*helgkramar*
Jag har jätteviktiga och underbara helgplaner = ATT FYLLA ÅR!!!
Hoppas ni kan komma på tårta hos mig, vet att det blir 2 kalas på rad, men tårta säger man ju aldrig nej till! Eller hur!?
Trevlig hleg på er alla!
KRAMAR Maggi