• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • Gift Anna

isis, för syrrans del är det till en början enbart frågan om timanställning, men vet ju aldrig...
    Verkar som IKEA Bäckebol blir ett poppis ställe att jobba på! iofs jobba inredning verkar ju inte vara så dumt! :D

• isis

Anna - timanställning är aldrig fel! *vill ha jobb vill ha jobb vill ha jobb!*

Ingen som vet någonting någonstanns? Kan tänka mig å flytta till Kiruna om det är så! :p

• nell

*smyger in efter en lunch nere på stan*

Nu har isis mail...
    hrrmmm.. jobb... söker de inte folk till säsongs-anställningar nu? Men de kanske bara vill ha skolungdom? Det var väldans vad många som sökt till IKEA. Tur att jag aldrig slängde iväg en ansökan, för då hade det blivit en till...

• KUS

Al och hassel blommar nu.
    Och etter värre blir det när björken börjar. Hon är ute på test nu. För se hur lång tid det tar innan hon kommer in igen.

Suck, försök hålla en 6-åring inne när solen skiner ute...

Nu har jag mailat fotografen för att höra hur det går :)

• isis

Kus - är det ögon och näsa som drabbas?
    Jobbiga tider nu när första solen kommer och man verkligen vill vara ute!
    Tror dock du allt hoppas att hon e ute en bra stund så du får datorn för dig själv! ;) :D

• lilla L

Vi kunde ju haft lekdag idag då Ulrika! :)

Jag är ledig idag (och imorgon) och här på landet är våren något senare, ingen av mina tjejer har fått riktiga besvär här än!
    De har istället tagit fikakorgen med sig och har picknick nånstans i omgivningarna...

• Tjörnbrud

Tack för papperstipsen! Jag var en sväng på INEX idag, och jag tror banne mig att jag fick med mig ett papper hem som var likadant som det KUS till sitt festprogram...

• isis

Tjörnbrud - dem fanns möjliigtvis inte i flera färger? Typ lite ljusgult/cremévitt???

• Tjörnbrud

Förresten har jag beställt min vigselring idag!! Tjoho vad trevligt det var!!

T och jag tyckte det var lika bra att vara moderna, så jag bestämmer och beställer min ring själv. Han ska ju byta sin gamla ring till något nytt, helt efter sin smak. Ringarna kommer inte passa ihop, men vi får något på handen som vi gillar - bägge två liksom.

• Tjörnbrud

Isis: Njäe, det såg jag i alla fall inte, men jag var å andra sidan på jakt efter lite färg.

Svar på tråden Träff-tråden 2