• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • Gift Anna

Hej!

Va` glad jag blir när jag ser att ni go´a töser har utökat vår tråd!:D

GRATTIS, Kea!!!!!:D

Jag hänger mer än gärna med den 3/3!!!!! så roligt att ha träffat ett gäng sååå trevliga nya vänner*hoppar och skuttar upp och ner av glädje, och skickar massa kramar till er!*
    :D
    Skall våra resp. med då?,är inte helt säkert att C kan i såfall! , han skall till Stockholm till företaget där han ex-jobbar.

• Gift Anna

*jag vill oxå helst gå på mässan på fredagen, och kl 16 låter ypperligt!* :D

• Gift Anna

....Kom på en sak ,jag röstar oxå för kl. 19 som Maggi, eftersom jag jobbar till kl 16.30 och vill hem och byta kläder innan.

• Snuttan aug -04

Tror att mitt hjärtegull oxå är i Stockholm då, men vet inte säkert (det gör inte han heller)

Jag ska äta räkor och dricka vitt vin i kväll! Mums. Nu kurrar det lite i magen... Det kanske är dags??

• Gift Anna

Mums! räkor och vitt vin! :D

Vi skall snart fixa en mysig fredagsmiddag med fläskfile´ bearnaisesås och pressad potatis, samt lite gott vin till (rött)
    Borde sätta igång nu....

• West

Snuttan har du inte påbörjat det ännu!? :D Vad har du gjort hela dagen egentligen... *hihi*

Anna - det lät riktigt gott det där med!!

Isis - konversation med sig själv ger de bästa svaren... :D Åhhhå! Imorgon?? *håller tummarna*

Istället för att sitta här och smaska sådana där rosa/vita/gröna bilar skall jag försöka gå till spisen och fixa de hemmagjorda hamburgarna... :)

• Snuttan aug -04

Jag har varit skötsam idag. Spinning i en hel timme och dessutom cyklade jag till Chalmers i dag. Uppför... Pust stånk flämt...

West! Har precis börjat smutta på mitt vin och mår som en prinsessa! Ha en bra kväll allihopa. Skål!!

• West

Duuuuuuuuuuuktig Snuttan! *klappar på axeln* Btw - väntar på nåt... :D Med lite vin borde det bli riktigt roligt... :D :D

• West

Och jo, ja just det! Igen...

Mat med respektive bör ske en lämplig helg om jag ens skall ha en chans att försöka övertyga honom om att ni inte bits, och att det finns fler datanördar i sällskapet som han kan prata med... :D :D

• Cotterpin

Jodå, jag antecknar vilka som kommer 3/3 *fnissa* kan inte låta bli!

West, skall du också med?

Har precis njutit av en kycklingsallad och skall öppna en flaska vitt om en timme eller så :)

Svar på tråden Träff-tråden 2