• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • _MissJossan_

Ja när var det nu igen, Maj nästa år om jag inte missminner mig :) Då kan man ju börja bestämma sig lite smått! Har ni bestämt kyrka, festlokal osv ännu?

• kea76

Nästan rätt :) i Mars är det tänkt.
    Har inte bestämt oss än vart vi vill ha bröllopet,antingen här i Göteborg eller i Stenungsund.Men 1 år går fort så vi får nog ta och sätta fart snart :D

• _MissJossan_

Oj, ja då är det ju ganska exakt ett år kvar! Så då är det ju egentligen bara att sätta igång *ler* Vi började planera cirka 11 månader innan om jag inte missminner mig, så det är bara att sätta igång :D

Stenungsund, är det där ni kommer ifrån, eller är det något annat speciellt?

• kea76

Kommer därifrån*ser mig om så att ingen"obehörig"ser detta*
    Känns så konstigt att börja planera sitt EGET bröllop,har inte riktigt fattat att det är sant :) Förstår nog mer när man på riktigt sätter igång med planerandet!?
    Måste zzzova nu.
    Kram och go´natt

• _MissJossan_

Aha, det är fortfarande lite "hemligt"? ;)

Jo jag håller med, man fattar liksom inte riktigt att det verkligen handlar om en själv denna gången! känns helt ovekligt *ler*

Ska också krypa till kojs nu!

God natt! *kram

• isis

Jäkla sömntutor! Kan ni inte vara här som vanligt folk! :o ;)

Jaja... jag får väl sitta å snacka med mig själv då! Hade du en trevlig promenad hem? Jo tack den var skön! :)
    Och en trevlig dag? Jo, alldeles ypperlig! Färgen krångla lite med mig dock! Aj då låter inget vidare? Näää..lite bökigt blir de..

Keakeakeakea - såååå nyfiken! Men om den var dekorerad å sen ja hmm du verkar ju int nedslagen! :D :D Vill veta vill vetaaaa!!

• isis

Jag ska gå på mässorna - dag spelar ingen roll men jag skulle föredra fredagen...kommer vara alldeles för ycket folk på lördag skulle jag tro, men det funkar ju...

• isis

Anna - Jag har en bild som jag vill skicka till dig! :D

• isis

West - jooo det går framåt *blink blink*

• isis

Anna - Nattfika är aldrig fel! *kurrar i magen*

Svar på tråden Träff-tråden 2