Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Ja när var det nu igen, Maj nästa år om jag inte missminner mig :) Då kan man ju börja bestämma sig lite smått! Har ni bestämt kyrka, festlokal osv ännu?
Nästan rätt :) i Mars är det tänkt.
Har inte bestämt oss än vart vi vill ha bröllopet,antingen här i Göteborg eller i Stenungsund.Men 1 år går fort så vi får nog ta och sätta fart snart :D
Oj, ja då är det ju ganska exakt ett år kvar! Så då är det ju egentligen bara att sätta igång *ler* Vi började planera cirka 11 månader innan om jag inte missminner mig, så det är bara att sätta igång :D
Stenungsund, är det där ni kommer ifrån, eller är det något annat speciellt?
Kommer därifrån*ser mig om så att ingen"obehörig"ser detta*
Känns så konstigt att börja planera sitt EGET bröllop,har inte riktigt fattat att det är sant :) Förstår nog mer när man på riktigt sätter igång med planerandet!?
Måste zzzova nu.
Kram och go´natt
Aha, det är fortfarande lite "hemligt"? ;)
Jo jag håller med, man fattar liksom inte riktigt att det verkligen handlar om en själv denna gången! känns helt ovekligt *ler*
Ska också krypa till kojs nu!
God natt! *kram
Jäkla sömntutor! Kan ni inte vara här som vanligt folk! :o ;)
Jaja... jag får väl sitta å snacka med mig själv då! Hade du en trevlig promenad hem? Jo tack den var skön! :)
Och en trevlig dag? Jo, alldeles ypperlig! Färgen krångla lite med mig dock! Aj då låter inget vidare? Näää..lite bökigt blir de..
Keakeakeakea - såååå nyfiken! Men om den var dekorerad å sen ja hmm du verkar ju int nedslagen! :D :D Vill veta vill vetaaaa!!
Jag ska gå på mässorna - dag spelar ingen roll men jag skulle föredra fredagen...kommer vara alldeles för ycket folk på lördag skulle jag tro, men det funkar ju...
Anna - Jag har en bild som jag vill skicka till dig! :D
West - jooo det går framåt *blink blink*
Anna - Nattfika är aldrig fel! *kurrar i magen*