Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Ja,du tar på dig ytterkläderna och låser din dörr.Gå sedan till hållplatsen och ta första bästa vagn.:D
Ska vi mötas i stan eller vart..?
Fika é gott :D
*klappar händerna av förtjusning*
Ahaaaaaa... e de så man gör!
Kan la ses nordstan vid informationen *ovanligt* då...snart liksom...*går nu* vink vink
ok
*vink*
Fika på onsdag *fundera* då får jag ha med mig lillasyster i så fall, kanske inte blir såå kul för henne :)
Kea
Planeringen fortskrider bara fint :D Gästlistan är kompletterad (tro det eller ej ;)) bl.a. och menyn är färdigplanerad. Just nu håller vi på för fullt att börja fixa diverse trycksaker.
Cotterpin
Klänningen är ett stort gissel! Huga, jag har ingen aning, det finns ju hur mycket som helst att välja mellan...Fast jag har i alla fall bestämt att jag skall ha någon form av axelband, alltid nåt :D :)
Så hur ser det ut, är det nån fika på onsdag igen?
Hej hej allihop...
Känner inte längre igen så många alias men vill tjingelinga i alla fall.
Anna tack för gästbokinlägget
Holabandola!
*håller tummarna för kea hela kvällen*
Flickor, flickor, flickor!! Jag hinner ju knappt inte läsa ikapp mig förren ni utökar hela tråden med 6 sidor!! :D
*nyfis* isis... när blir det egentligen?! Ni måste ju uppdatera mig ordentligt nu!! :)
*reflekterar lite* gå ut och äta... Mmmm... Grekiskt eller steakhouse! *mums* Gärna! :) Med respektive... *funderar* de som inte har en respektive... samt vi som inte planerar nåt bröllop - vi kanske blir avskräckta... *rysa* :D Fast, man är ju otroligt nyfiken på en del respektive som man hört pratas om!! :)
Gå ut och äta någon helg framöver kanske?? :) [Läs; mitten på mars tyyyyp!]
isis:
nu är den dekorerad :D
*fjärilar i magen fjärilar i magen*