Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Maggi: Åh nej! Dumma han som är borta när du är sjuk. Av någon anledning brukar jag också pricka in och vara sjuk när F är borta. Hrrmmm, vad ska jag då ge dig för tips för att ha mindre tråkigt... *tänka, tänka* Om ni ska ut och resa någonstans snart så kan du alltid gå in på Resdagboken.com och läsa om andras berättelser från den platsen, eller så kan du plocka fram din allra bästa film och kolla på, eller så kan du ringa runt till kompisar.
Några förslag i alla fall Hoppas att det fördriver tråkigheten en liten stund!
Kram.
nell, vilken pärla du är *kramar jättemycket*
Tack, man får ju inte riktigt tummen ur att göra skaer heller, man känner sig ju bara eländig och sjuk, sjukast i världen faktiskt *ler fånigt*
Kram igen!
Maggi, jag kommer också den 3e!
Kea, lycka till med Skandia. Får du bonus?? *skrattar lite sarkastiskt*
Är det kontoret på Sten Sturegatan? Centralt och bra, till skillnad från
Volvo-land på Hising Island. Här mördas folk titt som tätt.....huha!!
Då är vi 11 personer, skall tesan med??
Åsa lästa att du skall bli instruktör, vad roligt, på Västra hamngatan eller?? Det är ett gäng som skall börja träna på F&S tillsammans, vill du hänga på? Ju fler desto roligare!
Kram M
asajoh:
Bonus..*fnissa* Ja på Sten Sturegatan centralt och bra:D
Maggi:
Massamassamassa krya på dig kramar kommer häääär!!!
*uppdaterar sin lilla lista*
kea, nell, asajoh, maggi+joel, snuttan, anna, isis, west, Jossan och mig själv
oj! *räkna* 11 pers då
*purrr*puuuurrrr* *mjauuuu* *tassar försiktigt in...* :D
Åååå! Ni har saknat mig?! :D
*hoppar upp och ner* HÄÄÄÄR ÄÄÄR JAAAG!!! *skuttar runt likt isis* :D
Här försöker man göra allt för att hålla sig undan, man undviker forumet [ja, det har gått bra, inga kliande utslag större än tekoppsfat ännu... :D] och samtidigt passade andra på att övertrassera mitt stackars mailkonto så att man riktigt kan hålla sig undan... :D :D :D
Vad händer?! Jo!! Det som kea efterlyste *piiip*piiip*!! Ett SMS!! :o Inte en chans man får...! :D
Men, nu är jag tillbaks! :D :D Efter att jag friskförklarat mig igen har det sjungts och shoppats på rea som en äkta entusiast - "MISSINASSEN"!! :D :D Men jag såg dock inte till Cotterpin på reanatten... ;)
Men nu är jag tillbaks! *purrrrrar lite till* isis - varför tänkte jag på "Men kurra då!!" från en annan tråd?! :D
Fredag - ev jobb till 17-tiden. Så det blir det nog inte.
3/3 jobb till... Just det! 17! *funderar vidare någon dag till. Finns det någon hemsida Ect.!? :) *tänkte kolla menyn ifall, ifall*
...och btw - min mail är rensad igen, så nu kan alla glada innehavare av min mailadress maila mig igen! :D
/smileysmarodören... :o ;) :D - de finns, alltså skall de användas...! :D :D
*lol* ta det lungt med :D andas West! eller nått.. kanske man inte behöver för att skriva långt..
Nää, jag var ute på rean idag istället! ett par böcker blev det allt *fnissa*
Jag menar vi behöver ju verkligen mer böcker..
Jag flaggar för en lista med adresser, hemnummer, mobilnummer och mailadresser.
Maila era uppgifter så skickar jag ut listan. asajoh & tesan sakans. Vet inte om det är nån mer som jag inte har koll på... maila till brudaugusti04@hotmail.com
*vinkar till West*
Kuuul att se dig igen:D