• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • kea76

isis:
    Ja inte alla har sån lyx att man kan borsta tänderna med Dove;)

• nell

kea:
    Snacka om att tvätta munnen med tvål

isis:
    Jag trodde att silver var hårdare än guld... men jag kan ju vara ute och cykla (som vanligt).

• isis

nell - var en som sa att man inte kunde sätta stenar i silver för att det var för mjukt men ja... jag vet inte, har hört att guld är mjukt det med så.

• nell

Nu frågade jag en jobbarkompis, och hon säger att det går utmärkt att gravera i silver. (Hennes mamma har utbildat sig till silversmed, så hon borde ju veta...)

• asajoh

Silver går alldeles utmärkt att gravera och sätta stenar i. Jag har en själv.....

• kea76

*vinkar till nell..nu är jag här:D*

• Maggi

Så hur många blir vi den tredje? ÄÅr vi uppe i 12 personer nu då eller 13 med tesan!??

Det är ett gött gäng!

Kea: *uscha* Du blev både bildligt och bokstavligen ren i munnen *ler*

Tesan: kämpa på, du är bara superduktig, själv lyckas jag verkligen inte alls!

Spännande att se ringen isis, är sååååå nyfiken!

Kramas

• kea76

Maggi:
    Visst,nu jag nu fullständigt ren i munnen..man kan säga att jag har haft storstädning;) Vaffö gå till tandis när man kan fixa det helt själv?:D

• kea76

Bläää..fick just ett mail från Svenska mässan om att kombibiljetterna endast gäller fre-sön:( Å vi som hade tänkt att ta Dagens hushåll imorgon kväll,Heminredning på fredagkväll och Bröllop på HELA söndagen(är inte hemma på lördag).Ja,ja..får väl planera om då.
    *tjillevippen sa hon och försvann*

Svar på tråden Träff-tråden 2