• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • Gift Anna

isis,låter inte roligt alls

Mitt hår blev lite åt det hållet när jag blekte slingor, och det vart nytvättat, (för flera år sedan)

• Snuttan aug -04

isis, jag önskar dig lycka till med håret. Kanske en inpackning hjälper...

Nu ska jag gå och sova!
    God Natt!

• West

Snuttan... *funderar*

Varför inte... *asg* Kan ju säga att folk som inte visste om det tittade både en och två gånger när det svarta pagehåret blev till långt rött hår... *fnitter*

En kompis kunde absoluuut inte förstå vart mitt andra riktiga hår hade tagit vägen... Samma kille var också helt övertygad om att jag seriöst hade blivit en riktig syntharnisse... *fnissar*

Strax nattinatti här också!

• isis

Ska sova med inpackning så får jag se om jag måste klippa av det imorgon eller om det går att rädda..

Lånar gärna din peruk West! Låter ju döhäftig, köpte du den på Leksakslandet? ;)

• West

*hrmpf*

Glitter faktiskt... :D

Har nog någon bild någonstans... Påminn mig kan jag kanske maila den om du är snäll... *tihi*

Sov gott med inpackningen! Tycker faktiskt lite synd om dig, för jag går också med tankar som är lockande så att säga... :)

• nell

God morgon

isis: åh nej! Stackars dig! Hoppas att nattens inpackning gjorde susen!

Ha nu en jättebra dag allihop *vinkar till alla som så småningom slår upp sina blå/gröna/bruna*

• kea76

Godmorgon.
    Har just slått upp mina blå/gröna och ska nu försöka att ta mig till gymmet.
    isis:Din stackare,hoppas att det löser sig med håret.
    *vinkar till alla som é vakna*

• kea76

Hhmmm..det skulle alltså inte va en glá gubbe där..vet inte vart den kom ifrån.

• nell

kea: Kanske för att du skrev ett kolon och sedan ett stort d... Ibland är dom luriga dom små smileysarna...

• asajoh

Suuuuuuuuuuuck, jag har fått parkeringsböter...........blää vad tråkigt.
    Missade 10 minitersskylten helt och jag hade inte hunnit byta ut mitt boendekort till min nya bil.

Trevlig helg på er alla!

Svar på tråden Träff-tråden 2