Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Träden ska växa och bli stora..f´låt tråden var det juh:D
*ZZZZzzzzuzzzzza gottttttttttttt*
Tack kea! det behövdes efter denna resan hem.. frusen och början till huvudvärk redan när jag väntade och sedan är det idioter med på tåget så dom börjar slåss och hotas och ha sig.. så tåget blir stående i lindome för att prata med polisen.. så nuuu har jag äntligen kommit hem! å nu skall jag krypa upp i soffan med en kopp te och en alvedon *sucka* gonatt på er!
Jag har gått och lagt mig. Och gått upp igen. Den där kaffekoppen var ju idiotisk. Så sent, alltså. Jag är ju ingen kaffedrickare (senaste koppen avnjöts för sisådär en månad sedan kanske) så att dricka kaffe på kvällen ska jag ju helst låta bli...
Och så ligger man där och vrider på sig, klar i knoppen och helt slut i kroppen. Och jag blir så stressad av att höra hjärtegullet ligga där bredvid och andas tungt. Så nu har jag alltså gått upp.
Fika på söndag låter nice! Vilken tid?
Tjörnbrud - stackare! Min sambo gjorrde samma sak härom veckan, sov tre timmar sedan gick han upp halv sex å gjorde bugetkalkyl, ett tips kankse? ;)
Själv är jag gör trött..fast jag pigga till lite efter en dusch.. sugen på å göra kruller i håret!
Budgetkalkyl..? Zzzzz, jag sover nästan redan som reaktion på det hemska ordet! Jag testar att sova igen, hörru!
Jag har en gammal kurs i budgetering och kalkylering som jag aldrig slutförde (det hör man väl bara på namnet att ingen vettig människa orkar något sådant!). Den ska jag fantisera om, liggandes på min kudde, så ska ni få se en som somnar i ultrafart!
Tja!
Det var kul att träffas igår. Maten var riktgit mumsig och jag somnade som en stock.....som inte vissa andra kunde efter kaffet. Tråkigt att vilja sova men inte kunna! Ok, det finns många nattugglor här- men är jag den enda morgonlärkan???
God morgon!
Tack för en superduper trevlig kväll!! Måste göras om snart
asajoh: jag är också morgonlärka. Brukar vara på jobbet vid 7:30 och då går jag in här och kollar. Fast i dag blev det aftonbladet först
*torkar bort johan blund och vips så är hon klarvaken*
Nästa vecka förvandlas jag oxå till en morgonlärka:D
kea: Härligt! Önskar dig verkligen lycka till med nya jobbet! Det kommer säkert vara superbra.
Har du döpt om John till Johan btw *fniss*
*ASG* näää..va visst inte såå vaken;)
John blund va det juh.