• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • isis

Hej hopp å blåbärsskogen!

Sara - Vaddå?? vad är det för fel på färg??? Nu är jag lila! :D :D Låter ju väldans lockande med halm som faller av! ;) Kan man göra det hemma?

• Snuttan aug -04

isis gullet!! Det är inte färgen det är fel på... Den är jättefin på väggen. Prova med färg till håret i håret och färg för väggen på väggen. Då blir det inte så stelt i luggen

• isis

Ahhaaaa.... ere så re e!

Såg ni vad rolig jag var innan... märkte de knappt själv! "Låter ju väldans lockande med halm som faller av! " Lockande...thahahaaha!

• Snuttan aug -04

isis det var ju otroligt roligt. Jag behövde inte läsa det mer än 4 gånger för att fatta..... Fniss! Är du lika kul i morgon skarattar vi ihjäl oss!

• Cotterpin

Oki doki, då blir det kl 18.30 imorgon!
    då hinner jag tom hem innan jag skall in till stan! :)

• Gift Anna

Hej hopp allihop!

Kom precis hem från träningen, på F&S, gör-skoj! :D
    Ser att ni tänkte ses 18.30 vid Valand, jag kommmer dit jag med, då slipper jag stresa hem, för att sedan vända i dörren och stressa in till stan igen, har lite ärenden innan så det är ok.

• West

*host* jag tror inte jag kommer...

Känns som det är toookmycket! (kan även hänga ihop med mina urusla jobbtider denna vecka...)

Plus Skåne ToR lördag.

Vill. Vill. Vill.

Tesan - när skulle vi fika sade du!? *hintar*

• Tesan

West: Jag skall återkomma med den informationen. Var redo på att slänga alla andra planer åt sidan. Och lämna in semsterlappen på jobbet.

• Gift Anna

asajoh, va kul att du kan hänga med denna gång, skall bli kul och träffa dig, (ja även er andra ochså förstås som jag redan träffat!) :D

• isis

Jag lovar... ni kommer skratta ihjäl er! uhm...

West - men jag saknar ju kissekatten!

Tur att nell kommer iaf så jag får beundra hennes lockar å bli ännu mer lockad! :D Hysteriskt rolig jag är verkligen... eller hur Sara!? ;) :D

Jaaaa när ska vi fiiika egentligen?! :? :o

Svar på tråden Träff-tråden 2