Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Hej hopp å blåbärsskogen!
Sara - Vaddå?? vad är det för fel på färg??? Nu är jag lila! :D :D Låter ju väldans lockande med halm som faller av! ;) Kan man göra det hemma?
isis gullet!! Det är inte färgen det är fel på... Den är jättefin på väggen. Prova med färg till håret i håret och färg för väggen på väggen. Då blir det inte så stelt i luggen
Ahhaaaa.... ere så re e!
Såg ni vad rolig jag var innan... märkte de knappt själv! "Låter ju väldans lockande med halm som faller av! " Lockande...thahahaaha!
isis det var ju otroligt roligt. Jag behövde inte läsa det mer än 4 gånger för att fatta..... Fniss! Är du lika kul i morgon skarattar vi ihjäl oss!
Oki doki, då blir det kl 18.30 imorgon!
då hinner jag tom hem innan jag skall in till stan! :)
Hej hopp allihop!
Kom precis hem från träningen, på F&S, gör-skoj! :D
Ser att ni tänkte ses 18.30 vid Valand, jag kommmer dit jag med, då slipper jag stresa hem, för att sedan vända i dörren och stressa in till stan igen, har lite ärenden innan så det är ok.
*host* jag tror inte jag kommer...
Känns som det är toookmycket! (kan även hänga ihop med mina urusla jobbtider denna vecka...)
Plus Skåne ToR lördag.
Vill. Vill. Vill.
Tesan - när skulle vi fika sade du!? *hintar*
West: Jag skall återkomma med den informationen. Var redo på att slänga alla andra planer åt sidan. Och lämna in semsterlappen på jobbet.
asajoh, va kul att du kan hänga med denna gång, skall bli kul och träffa dig, (ja även er andra ochså förstås som jag redan träffat!) :D
Jag lovar... ni kommer skratta ihjäl er! uhm...
West - men jag saknar ju kissekatten!
Tur att nell kommer iaf så jag får beundra hennes lockar å bli ännu mer lockad! :D Hysteriskt rolig jag är verkligen... eller hur Sara!? ;) :D
Jaaaa när ska vi fiiika egentligen?! :? :o