• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • Cotterpin

ikea! *hoppa och studdsa* där var länge sedan jag var *le* borde åka dit någon dag.. hellst i nästa vecka då jag fixat bilen..

• isis

skulle behöva ta mig till ikea idag så om någon är sugen hade det varit jättetrevligt med sällskap! *ler så där snällt som bara jag kan*

• Cotterpin

Var det någon mer än jag och anna som testade tomatmarmeladen nere på hushållsmässan?

• Maggi

Hejsan!
    Det är verkligen mumsigt. Vi kan kanske bestämma oss för ett par pastarätter och då är det ju lugnt.

Ville bara berätta läget och Åsa, ni skall träffas 18.00 vid Valand och en del kommer direkt till ETC vid 19.00 (jag och Joel jobbar nänligen ochnkan inte förrän 19!)

Har bokat i Magdalena!

Kramar IGEN!!!!

• Cotterpin

Maggi, "vi" beslutade oss innan idag för följande 4:
    boscaiola
    montagnola
    vitello
    claudio

så dom kan du beställa :)

• Gift Anna

Maggi,skall vi messa dig ang. menyn?

• nell

Vad flitiga ni har varit sedan jag var inne här sist...

Låter mumsigt det som ni bestämt för i morgon! *kurr, kurr i magen*

Ser verkligen fram emot i morgon kväll!! Hrmmm när bordet är bokat till 19:00, ska vi träffas 18:00 utanför Valand ändå?

Ha det gott i solskenet!

• isis

Nell - bra fråga.. Jag trodde vi skulle boka bord till 18.30 och vänta med att beställa maten till 19.00 när alla kommit.
    Tror inte dem uppskattar att man kommer en timme tidigare....

Vad säger ni? Ska vi ses vid valand 18.30 eller är det för kort varsel för alla att se att tiden är ändrad?

• isis

Nu tänker jag skapa en tråd i tråden eftersom ni alla har sett mig så ni kanske har en bra åsikt! :)

Vad tycker ni att jag ska göra med mitt hår??
    Är görtrött på hur jag ser ut! Men nu börjar det ändås bli litta längre. Funderar på om man ska göra fina lockar kanske? Tycker nell är jättesöt! Nell - hur ska jag göra?? ;) :D

Nä.. har ni några förslag?

• nell

Åhh, vad du är gullig isis! *skuttar glatt runt på kontoret* (som tur är så är de flesta på lunch )

Hår... det är så svårt! Konstigt, men man är ju sällan nöjd själv. Mitt hår är självlockigt, så jag behöver bara ha i lite skum för att få det som det är. *tackar min lyckliga stjärna för det* 30-tal börjar ju bli inne nu. Kan du inte göra lite mjuka lockar som du skriver? Tycker det låter som ett utmärkt förslag. Tror du skulle passa superbra i det!

Håller med om att det vore bättre att träffas 18:30 (trodde också vi skulle boka bord kl 18:30). Vad tycker alla andra?

Svar på tråden Träff-tråden 2