Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Maggi, glömde gratta Joel ang. jobbet! :D
*Passar på att putta upp!* :D
C hälsar "stoort" grattis till Joel!
Åhh, men kea då! *fnissa* tack :)
Tack sötisar!
Ni är underbara!
Joel hälsar och tackar extra mycket!
Jag skall precis boka för 12 pers.
KRAMAR Maggi
Hejsan igen!
Nu har jag bokat på ETC i mitt namn klockan 19.00, 12 personer.
När vi är så många, så ville hon att vi skulle förbeställa maten eller om alla kan enas om typ 3-4 pastarätter som serveras i stora skålar, så man kan ta själv.
Menyn finns på restaurangguiden . com. Ni kan väl höra av er till mig under morgondagen på min mobil, om ni skulle vilja ha något annat, så ringer jag gärna och beställer detta i förväg.
Kramar Maggi
Oj oj oj,vad ska man välja då??? Är det någon som har nått förslag? Jag har bara ätit på Pasta ETC på Kapellplatsen och Mölndalsvägen..men där har det varit mumsfillibabba:D
Kea - jag åt pasta med parmaskinka å så, den var mega god! Även vitello och boscaiolla är mumsiga!
*ligger å macar i stora nya sängen i stora nya lägenheten med nya feta bredbandet :D :D *
Maaaaaaaaaat....åt frukost för ca 1 h. sedan men känner ett stadigt kurr närman tittar in på ETC. hemsida......
Jag äter jätte gärna Boscaiola- it is my favourite!!
Rätta mig om jag har fel nu, men var det inte kl 18 vi skulle träffas? Eftersom Maggi har bokat till 19 kanske vi ska träffas senare?
Åh nej, tv-krock.....nya Friends avsnitt börjar imorgon....kl 21. Ta inte illa upp om jag avviker tjugo i. Måste seeee.
Call med crazy men jag är beroende...
Eller så rotar jag fram videon och spelar in. Bra idé Åsa!
Hej!
Jag lägger min röst på Montagnola, dvs
tagliatelle, parmaskinka, salami, färska champinjoner, basilika, färsk tomat & olivolja enligt isis tidigare rekomendation. Men jag är öppen för andra förslag oxå.
**Kurr i magen**
Åh jag hade tänkt rösta för Claudio;tagliatelle, citronmarinerade kycklingfilébitar, färska champinjoner, basilika, olivolja & färsk tomat..
*dregglar*