• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • West

Njöt också av vädret och att E är här! :) Skall vara kvar ända till onsdag! *glad*

*funderar* kom Snuttan också ut idag?? :D

• Snuttan aug -04

Hej!! Jo Snuttan var ute på en härlig promenad i dag! Vi var hos ett par kompisar på Klädesholmen och hade trevligt. Promenerade i strålande sol och såg ut över havet. Mysigt!!

Jag gick på mässorna i går och är ganska nöjd. Köpte inte så mycket men ett par tidningar och små tunna tårtljus så jag hade några påsar i alla fall. Hur tyckte ni att det var??

Nu är det dags att sova, blev lite sent i går.....

• Gift Anna

Mässorna var kuliga! :D
    Vi "missade"dock vinprovningen, får ta igen det nästa år!

• Maggi

Tjenixen.
    Det har blivit lite frisk luft idag, men en hel del bröllopsplanering *myser* och inser med lite panik i magen att det snart bara är 3 mån kvar!!!!

• Gift Anna

Vi köpte bröd och pestodressing + lite andra prylar på dagens hushåll, gör-gott och gå runt och provsmaka på allt! :D

• isis

Maggi - Har du klänning och andra "viktiga" saker färdiga?

Min syster stressar upp mig med att bli färdig med inbjudningskorten och i mitt allt försöker vi flytta *sucka* det är mycket nu!

Har tittat på bröllopfilm hela kvällen! Kul! :)

Mässorna var bra, var där en sväng idag också, kände mig lite stressad över att jag kanske hade missat nått viktigt på inredningsmässan som bara blev en snabbis i fredags, tyvärr hade jag inte missat nått katastrofalt men nu är jag mycket lugnare iaf! :D

• kea76

Dags att flytta upp tråden :D
    *putta putta putta*

• Gift Anna

exakt, kea!
    Hur är det med dig efter helgen?
    Här det bra,har varit i skolan och sedan pluggat lite, skall åka och öva med kören senare i afton.

Ser fram emot onsdag och Etc.! :D de har ju gör-go ` mat!

• Cotterpin

Jag vill att det skall bli onsdag nu! *fnissa*
    Hoppas allt är bra med er andra!

• kea76

Anna:
    Helgen har varit bara finfin:D
    Nu är det juh nästan vår i luften,HÄRLIGT!
    *kvitterikvitt*

Svar på tråden Träff-tråden 2