Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Njöt också av vädret och att E är här! :) Skall vara kvar ända till onsdag! *glad*
*funderar* kom Snuttan också ut idag?? :D
Hej!! Jo Snuttan var ute på en härlig promenad i dag! Vi var hos ett par kompisar på Klädesholmen och hade trevligt. Promenerade i strålande sol och såg ut över havet. Mysigt!!
Jag gick på mässorna i går och är ganska nöjd. Köpte inte så mycket men ett par tidningar och små tunna tårtljus så jag hade några påsar i alla fall. Hur tyckte ni att det var??
Nu är det dags att sova, blev lite sent i går.....
Mässorna var kuliga! :D
Vi "missade"dock vinprovningen, får ta igen det nästa år!
Tjenixen.
Det har blivit lite frisk luft idag, men en hel del bröllopsplanering *myser* och inser med lite panik i magen att det snart bara är 3 mån kvar!!!!
Vi köpte bröd och pestodressing + lite andra prylar på dagens hushåll, gör-gott och gå runt och provsmaka på allt! :D
Maggi - Har du klänning och andra "viktiga" saker färdiga?
Min syster stressar upp mig med att bli färdig med inbjudningskorten och i mitt allt försöker vi flytta *sucka* det är mycket nu!
Har tittat på bröllopfilm hela kvällen! Kul! :)
Mässorna var bra, var där en sväng idag också, kände mig lite stressad över att jag kanske hade missat nått viktigt på inredningsmässan som bara blev en snabbis i fredags, tyvärr hade jag inte missat nått katastrofalt men nu är jag mycket lugnare iaf! :D
Dags att flytta upp tråden :D
*putta putta putta*
exakt, kea!
Hur är det med dig efter helgen?
Här det bra,har varit i skolan och sedan pluggat lite, skall åka och öva med kören senare i afton.
Ser fram emot onsdag och Etc.! :D de har ju gör-go ` mat!
Jag vill att det skall bli onsdag nu! *fnissa*
Hoppas allt är bra med er andra!
Anna:
Helgen har varit bara finfin:D
Nu är det juh nästan vår i luften,HÄRLIGT!
*kvitterikvitt*