• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • isis

Snuttaan - testa coldizin dem bara sveeeeeper bort förkylningen i ett naffs!

• Gift Anna

Vanilj, det blir ju gör-bra, isis! :D

Kl. 17 vid Lejontrappan då det är isis, kea, nell, Tjörnbrud, Cotterpin och jag då.

Snuttan och Maggi, tråkigt att ni inte kan ikväll, tur att det finns fler tillfällen man kan få träffa er!

asajoh trist det där med F&S instruktörsjobbet! hade sett fram emot att få dig som instruktör!

Ville bara dela med mig av lite glädje, blev klar med ett grupparbete igår så det innebär att jag inte behöver åka in till skolan förräns på fredag då vi har redovisning, vilket innebär att jag har 3 helt LEDIGA dagar utan hemstudier! Jippie!!!! :D

Ses i eftermiddag, vi som skall fika!

*KRAMAR*

• isis

Anna - Grattis!! Du vill inte fira med mig genom en liten tur till scrappbook etc. idag?

• nell

Lyllos Anna och Isis som är lediga!! Tror ni jag kan gå in till chefen och säga 'jag sticker nu, ska in till stan och shoppa'? Hade vart skönt...

• isis

nell - gör det! säg att det är en kris, du behöver verkligen nya underkläder! :D Kan man som chef säga nej då???

• Gift Anna

isis, idag går det tyvärr inte, hade vart kul, men skall snart åka å handla mat och städa lite härhemma, men jag har ju fler hemstudiedagar! :D

nell, be om ledigt och få en mysig stund på stan, vetja! :D

• nell

*ASG* nya underkläder... ja då tror jag banne mig att min chef skulle bli röd som en tomat i ansiktet

Men jag är ju ledig från jobbet på måndagar, så jag får nog sköta mina shoppingärenden då...

• Cotterpin

*sucka* bägge mina lektioner inställda idag ju!
    då kunde jag ju fått sova iaf några timmar *tycka* men men.. sånt är livet!

• kea76

*lessen i ögat*
    nähäee..inte kunde jag fika idag inte..
    redovisning inför cheferna imorrn på utbildningen vi gått..*urgh urgh urgh*
    Hoppas ni får det treevligt!
    *går ut med tuuunga steg*

• isis

Stackars Kea! *kraama om* Vi tänker på dig imorron, du är bäst!

Svar på tråden Träff-tråden 2