• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • Snuttan aug -04

Halloj!
    Vi får se om jag kan följa med på fikat på tisdag... Sitter och pluggar och tentar nästa tisdag (23 alltså) så det börjar dra i hop sig.... Ska givetvis försöka komma men avvaktar med besked. Har ju mobilnummer till er så jag kan kolla var ni mumsar kakor och dyka upp som gubben i lådan

• isis

Sådärja! Nu har vi öppnat de sista julklapparna! :D En fin choklad ask av mkt god kvalitet, en flaska rysk champange, två pizza tallrikar, två parfymer, vantar och halsduk (ja det börjar ju bli kyligt ;) ) och en fin ljushållare! :) Blev lite sugen på pizza nuuu! Mmm...

Tårtan var god och mysteriet om varför jag är uppe kl 06:41 på en söndag består! ;)

Nu ska jag städa! Jippiiiie!!

• KUS

Va?!?! Har ni varit här och druckit öl när jag inte jobbade! Typiskt er ;)

Kram från en jetlag-ad (hur man nu skriver det...)Ulrika,
    som åkte direkt från flygplatsen till jobbet....

• isis

Men KUS vi tänkte på dig iaf! :) Hur var resan? Hem å stupa i säng ikväll? *fnissa* Fy sjutton för å sitta på jobbet direkt efter en lång flygresa!! *tycka synd*

Har ätit supergo lunch nu *mums mums* Fortfarande sugen på en mega fet godispåse dock! :D

• Maggi

Hejsan god vänner.

Jag vill önska er hjärtligt välkomna på tårtkalas hos mig tisdagen den 23 mars klockan 19.00.

Hoppas ni kan komma.

OSA 21 mars.

KRAMAR Maggi - snart 24!

• Gift Anna

*STOORT grattis i förskott, Maggi!!!!!* :D

Vi ses ju på lördag om inte förr!

• Tjörnbrud

Hej go vänner!

Maggi - Tack för inbjudan, jag kommer gärna!

• Gift Anna

Passar på att säga att jag längtar till fikan imorgon!

Det är såå mysigt att vi lärt känna varandra allihop! här växer ju vi goa´ vänner på tråd och inte på träd! hihi!!! :D

*KRAM*

• isis

*skratta* Anna - det tycker jag med! :)

Maggi - jag ska kolla upp den 23.. tårta tackar man ju inte gärna nej till! *fnissa*

• Cotterpin

Hmm, undrar om jag skall följa med och fika imorgon iaf.. får se hur jag mår när jag kommer hem ifrån skolan imorgon :)

Svar på tråden Träff-tråden 2