Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Halloj!
Vi får se om jag kan följa med på fikat på tisdag... Sitter och pluggar och tentar nästa tisdag (23 alltså) så det börjar dra i hop sig.... Ska givetvis försöka komma men avvaktar med besked. Har ju mobilnummer till er så jag kan kolla var ni mumsar kakor och dyka upp som gubben i lådan
Sådärja! Nu har vi öppnat de sista julklapparna! :D En fin choklad ask av mkt god kvalitet, en flaska rysk champange, två pizza tallrikar, två parfymer, vantar och halsduk (ja det börjar ju bli kyligt ;) ) och en fin ljushållare! :) Blev lite sugen på pizza nuuu! Mmm...
Tårtan var god och mysteriet om varför jag är uppe kl 06:41 på en söndag består! ;)
Nu ska jag städa! Jippiiiie!!
Va?!?! Har ni varit här och druckit öl när jag inte jobbade! Typiskt er ;)
Kram från en jetlag-ad (hur man nu skriver det...)Ulrika,
som åkte direkt från flygplatsen till jobbet....
Men KUS vi tänkte på dig iaf! :) Hur var resan? Hem å stupa i säng ikväll? *fnissa* Fy sjutton för å sitta på jobbet direkt efter en lång flygresa!! *tycka synd*
Har ätit supergo lunch nu *mums mums* Fortfarande sugen på en mega fet godispåse dock! :D
Hejsan god vänner.
Jag vill önska er hjärtligt välkomna på tårtkalas hos mig tisdagen den 23 mars klockan 19.00.
Hoppas ni kan komma.
OSA 21 mars.
KRAMAR Maggi - snart 24!
*STOORT grattis i förskott, Maggi!!!!!* :D
Vi ses ju på lördag om inte förr!
Hej go vänner!
Maggi - Tack för inbjudan, jag kommer gärna!
Passar på att säga att jag längtar till fikan imorgon!
Det är såå mysigt att vi lärt känna varandra allihop! här växer ju vi goa´ vänner på tråd och inte på träd! hihi!!! :D
*KRAM*
*skratta* Anna - det tycker jag med! :)
Maggi - jag ska kolla upp den 23.. tårta tackar man ju inte gärna nej till! *fnissa*
Hmm, undrar om jag skall följa med och fika imorgon iaf.. får se hur jag mår när jag kommer hem ifrån skolan imorgon :)