Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Hur många är inne här ikväll? D
En lite löjlig fråga, var inne på Lilla L:s hemsida och såg att öl kostar 29:- + gratis buffe´, vet någon om de har cider till samma pris?, kan abslut inte få i mig öl
*Bamsekramar Anna*
Anna:
Jag é juh här:D
Kan nästan säga till 100% att det bara gäller öl..tyvärr.
Kul att fler är vakna, undrar var isis tagit vägen? :D
Oki, Kea, trist, men jag får väl unna mig ett
glas rött ändå , även om det råkar vara lite dyrare än ölen.
Det var längesen jag var ute på AW,så det skall bli trevligt,bara inget kommer emellan!
Nä..hoppas inget kommer emellan.
Ska bli sååå skönt med helg tycker jag.
Fär nog oxå ta och unna mig ett glas rött!?*kolla den tomma plånboken*
Kan inte fatta att veckorna går så snabbt, det var väl inte längesen det var helg ?
Sitter fortfarande vid datorn och kämpar med kompletteringen, och gluttar in här då och då.
Rödvin (eller rött snurrevatten, isis benämning!) är aldrig fel! :D, skall ochså kika i tomma plånboken.
Snurrevatten= kuul benämning:D
Nä nu ska jag lägga huvudet på kudden och sova.J snarkar för tillfället så högt att jag kanske får ta soffan inatt*fnissa*
Gonatt, kea och sov så gott! :D
*kvitt kvitt* Morrn töser! :D
*vrider sid på golvet av skratt efter att ha läst gårdagens inlägg* Hyhyhyhy hahahhaha steeee hihihi rrrrrriiiiiiskskkkkkktktktkt ROLIGT!!! hahahahahaaha.... MIN MAGE!!!
Ska plinga Kea i eftermiddag för å träffas :)
Nu känner jag mig allt lite utanför Missade fikat i tisdags och kan inte följa med på AW ikväll. *Stora krokodiltårar rullar utför min kind och ner i tangentbordet*
Jag tänker i alla fall inte säga att någon av er ska ta en öl för mig med... för då vet man aldrig hur det slutar
isis och Kea vilken tid skall ni träffas innan AW:n?
Känns liksom lite pinig å gå in själv!