Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
*smyger in i tråden och hälsar att hon lever*
*sakna*
Synd man inte kunde följa med igår.
När blir nästa fika!??????
Är det några som vill hänga med på AW på fredag!? Skall ut med några få på jobbet, vore kul om ni oxå hängde på, så man blir ett stort gäng!
*KRAMAS*
Ullared efter löning låter kanon! :D
Några som känner för en fika nästa vecka?
*säger Anna som tyvärr missade gårdagen*
isis - ja, ja... FÖRLÅÅÅT DÅ! Matvrak! *gömmer "pepparkakspulvret"* Menar naturligtvis 2-3 APRIL!
Lustigt - reflekterade förut över att *tänka* Cotterpin varit borta ett tag! Letade över hela Kungsmässan, men ingen Cotterpin. Var kan Cotterpin vara?? Och som gubben ur lådan dyker hon upp här! :o Mitt framför näsan på oss! :D Sicken luris! :D *hoppar och vinkar*
Tyvärr ingen AW på fredag för min del Maggi. Nästa fika - kom med ett förslag! *ler*
Dessa dagar har jag som förslag för fika nästa vecka, måndag, tisdag eller onsdag?
Vad tycker ni andra?
Kör på måndag. Tisdag eller onsdag kan funka. Men "thats me"...
:)
Jag tycker tisdag nästa vecka är en alldeles ypperlig dag för en fika. Vad tycker ni?
Tisdag låter alldeles gör-bra, nell! *s*
vilken tid? kanske efter kl. 17, så att de flesta hinner sluta jobbet, jag är för egen del ledig!:D *ta i trä*, skämt åsido, vi blev i stort sett klara med ett grupparbete idag,så därför är jag hemma.
Vet dock ännu inte om det behövs lite mer tid till, isåfall kommer jag till fiket lite senare, jag har ju mobilnummer till några av er.
*Moving up!*
*Hejhopp gummisnopp*
Fika på tisdag känns väääldigt välkommet!!
Själv satt man och plugga försäkringar igår medans andra(läs isis;) ) mumsa paj..
Och inte kan jag kika in här på dagarna heller..HHmmmm abstinens...va é det..??!