• Gift Anna

Träff-tråden 2

Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
    med risk för att vår första ommer att stängas ner.

Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
    när vill ni och kan After Worka?

• Svar på tråden Träff-tråden 2
  • Gift Anna

Låter mumma,Snuttan! :D

Ser redan fram emot nästa fika eftersom jag *morr* missade denna ikväll!

• isis

Godmorgon flickor små! Tack för fikan igår, det var trevligt...som vanligt! :D
    Nu flyger hon över det stora havet...*tänka*

• nell

hej på er

hrmm... ullared... *tänka, tänka* Blir det efter löning, så följer jag gärna med

isis: blev det någon kladdkaka för mig igår? :-P

• West

Gooooood moooorgon! :D

Tänk. När de inte ringer och vill att man skall jobba, då skuttar man glatt upp... HALV ÅTTA!! *galen*

*hoppar och viftar till det blå!* In- och ut-flygningssträckan går ofta här över. Jupp - hon med den skånska flaggan det är jag! *viftar lite till* :D :D :D

• West

Ullared - när som helst i princip. För min del går det ypperligt efter löning också. Tvärvägrar dock att åka en lördag efter löning!

Innan påsk? Efter påsk? :)

• nell

West: Jag röstar för före påsk.

• isis

Jag röstar för före påsk efter löning!

nell - det blev drottningspaj till dig! :D

Brrrr vad jag fryser...tog en promenad nu på morgonen och det var INTE varmt vill jag säga!

• nell

isis: mums, det låter gott *dreglar*

• West

Solen lyser! Idag är det ett strååålande väder! *trallar*

Snacka om att isis åt drottningpaj för dig nell... Du skulle sett vilka tuggor! Inte förvånad om isis smög tillbaks mot TinTin sedan och åt lite till... :D :)

Okej... Före påsk, men efter löning. Det innebär ungefär mellan 29 mars och 8 april. *funderar* Äsch! Jag vet inte vad som passar mig bäst ännu. Men den som på rak arm kan planera in nåt är välkommen att göra det! :)

Jag kan dock inte 2-3 februari. Verkligen inget jag kan skjuta på... *asg* Oj, nu är jag verkligen lättroad... :D :D :D

Hej och hå, ut och gå!

• isis

*tittar på klockan* West 2-3februari de var ju faktiskt för måååånga timmar sen! *nickar vist*
    Jag erkänner jag erkänner, jag slukade hela pajbiten sedan gick jag tillbaks när jag skakat av mig er och beställde in fem HELA pajer å smällde i mig! Sen gick jag hem å åt upp två bigpack paket! Å sen har folk mage å kalla mig MATVRAK! :o Förstår INGENTING!

Svar på tråden Träff-tråden 2