Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Låter mumma,Snuttan! :D
Ser redan fram emot nästa fika eftersom jag *morr* missade denna ikväll!
Godmorgon flickor små! Tack för fikan igår, det var trevligt...som vanligt! :D
Nu flyger hon över det stora havet...*tänka*
hej på er
hrmm... ullared... *tänka, tänka* Blir det efter löning, så följer jag gärna med
isis: blev det någon kladdkaka för mig igår? :-P
Gooooood moooorgon! :D
Tänk. När de inte ringer och vill att man skall jobba, då skuttar man glatt upp... HALV ÅTTA!! *galen*
*hoppar och viftar till det blå!* In- och ut-flygningssträckan går ofta här över. Jupp - hon med den skånska flaggan det är jag! *viftar lite till* :D :D :D
Ullared - när som helst i princip. För min del går det ypperligt efter löning också. Tvärvägrar dock att åka en lördag efter löning!
Innan påsk? Efter påsk? :)
West: Jag röstar för före påsk.
Jag röstar för före påsk efter löning!
nell - det blev drottningspaj till dig! :D
Brrrr vad jag fryser...tog en promenad nu på morgonen och det var INTE varmt vill jag säga!
isis: mums, det låter gott *dreglar*
Solen lyser! Idag är det ett strååålande väder! *trallar*
Snacka om att isis åt drottningpaj för dig nell... Du skulle sett vilka tuggor! Inte förvånad om isis smög tillbaks mot TinTin sedan och åt lite till... :D :)
Okej... Före påsk, men efter löning. Det innebär ungefär mellan 29 mars och 8 april. *funderar* Äsch! Jag vet inte vad som passar mig bäst ännu. Men den som på rak arm kan planera in nåt är välkommen att göra det! :)
Jag kan dock inte 2-3 februari. Verkligen inget jag kan skjuta på... *asg* Oj, nu är jag verkligen lättroad... :D :D :D
Hej och hå, ut och gå!
*tittar på klockan* West 2-3februari de var ju faktiskt för måååånga timmar sen! *nickar vist*
Jag erkänner jag erkänner, jag slukade hela pajbiten sedan gick jag tillbaks när jag skakat av mig er och beställde in fem HELA pajer å smällde i mig! Sen gick jag hem å åt upp två bigpack paket! Å sen har folk mage å kalla mig MATVRAK! :o Förstår INGENTING!