Träff-tråden 2
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
Öppnar härmed "vår" träfftråd nr. 2
med risk för att vår första ommer att stängas ner.
Vi pratade ju om tidigare ikväll om after work så,
när vill ni och kan After Worka?
*Flyttar upp tråden*
Hejsan goetöser!
Längtar riktigt till aw:n. Jag + några till kommer vara där ca 16.15. Anna kom dit, ring eller sms:a, du är inte själv och det är inte pinigt. Vi kan hålla hand om du vill! *fniss*
Roligt att kea och isis också vill ha en öl!
BIRA BIRA BIRA; BÄRS BÄRS BÄRS!!!!!
Anna - jag ska kolla med kea när hon kan tänka sig sluta idag.. Vi kan väl ses vid Valand 17.00-17.15. Ska höra med tösen... Jag återkommer!
nell - inte ledsen i ögat, vi ska tänka på dig hela kvällen! Men du kommer väl tisdag? *hoppas hoppas hoppas*
isis - Du är så go! *en stor kram från mig* Japp, jag kommer på tisdag! Ska bli jättekul att träffa er igen
Oh yes! 4 timmar kvar! *längtar*
SNART ÄR DET HELG!!!!!!
Kram till alla er som inte kommer i kväll och trevlig hleg!
/Maggi
isis:
Vi kan kanske mötas vid Valand 17.00?
Och även Anna så klart:D
Kea - jasså du har smygit dig in! :) Det säger vi...Anna står du oxå där då?
nell - töta dig med! *kraama* ha en trevlig helg! Och hoppas att de gick bra å skridskoa igår! :)
isis - Nu känns allt mycket bättre Det blir en trevlig helg tillsammans med min kära mor. Ska sy på brudklänningen
Japp, skridskoandet gick finfint igår. Plurrade inte en endaste gång Ha en supertrevlig helg du också!
Ni andra också, naturligtvis!! Men jag ska inte gå härifrån förrän om 2,5 timme *håller tummarna för att tiden går fort tills det blir helg* så det finns tid kvar att önska trevlig helg.
Vad jag pladdrar Sorry!!
Åååååååh!! *hoppa å studsa å klappa händerna* ska ni böööörja sy i riktigt riktigt alldeles riktigt tyg nu?
Hoppas det bllir dunderfiint! Ja..tillslut iaf! ;) :D
Nu ska jag åka bläblläbuss!