• Larsson

Brökllopsnatten-överraskning? *Imtimt*

Min blivande o jag har länge pratat om att ta med flera partners vid våra "stunder".

Nu undrar jag om jag skulle kunna överraska min fru med detta på bröllopsnatten som en liten "present"?
    Vi har länge talat om detta och jag vet vem hon skulle vilja "ha med" så att säga.

Vad tror ni?

• Svar på tråden Brökllopsnatten-överraskning? *Imtimt*
  • Guldfisken

NEJ, NEJ, NEJ!!! Jag har hört mycket dumt men det här tar nog priset, du får ursäkta.
    Vilken annan natt som helst, fine, ta med hundra personer om ni vill, framifrån, bakifrån eller hängande i en trapets, men absolut inte på bröllopsnatten! Bröllopsnatten är till enbart för det nygifta paret oavsett vilka sexuella preferenser det har.

Hade jag varit din nyblivna fru och du hade "överraskat" mig med en till hade jag blivit helt totalt rasande. Vete sjutton om det till och med inte kan vara en rimlig grund för omedelbar skilsmässa.

• vanessa

Håller med ovanstående. INTE bröllopsnatten, den är bara bara bara ER!

• TeaSpoon

Fortsätter att hålla med!!!

Fixa någon annan överraskning, kroppsmålning med choklad som sedan slickas av eller nåt...

• Blå

Jag tycker att alla troll på BT är jätteroliga. Man vet aldrig vad de ska hitta på nästa gång :)

• Lara Croft

Tack Larsson for att du lyste upp min eftermiddag *skrattar sa att jag kiknar* och instammer med Guldfisken.

Troll! Troll!!!!

• Guldfisken

Blå: Ja, det är så va? :)
    Bäst att svara i alla fall ifall det verkligen sitter en livs levande blivande fru Larsson där ute någonstans. :)

• Meddelande borttaget
  • Maica

Mitt inlägg kom inte förbi filtret. ja, ja...Hoppas att du skämtar!!Snacka om överraskning!!

Köp nya underkläder, en dyr d*ldo, ett fint smycke...Vad som helst utom detta, det var nog den sämsta idé jag någonsin hört!!

• Blå

Guldfisken

Ja, vilken tankeställare hon skulle få sig om hon existerade :D :D :D :D

Svar på tråden Brökllopsnatten-överraskning? *Imtimt*