• Larsson

Brökllopsnatten-överraskning? *Imtimt*

Min blivande o jag har länge pratat om att ta med flera partners vid våra "stunder".

Nu undrar jag om jag skulle kunna överraska min fru med detta på bröllopsnatten som en liten "present"?
    Vi har länge talat om detta och jag vet vem hon skulle vilja "ha med" så att säga.

Vad tror ni?

• Svar på tråden Brökllopsnatten-överraskning? *Imtimt*
  • AstaC

Electric Lady - Min erfarenhet inom området är också noll. Längtan efter det likaså. Men vi är väl inte så avancerade sambon och jag.

• Electric Lady

Vi är så avancerade att vi inte behöver hjälp

• AstaC

EL - *ler* ja så kan man ju också säga det. Riktigt bra faktiskt.

• Bonadea

Inte på bröllopsnatten!!! Herregud! Det är ju en väldigt speciell natt och den ska ni ju självklart spendera på tu man hand!

Den där överraskningen får du ta nån annan dag! Mitt råd!

• Dea

Jag tycker egentligen det är värre att överraska än att det är på bröllopsnatten.

Det är ju en helt annan sak att prata om sina fantasier och göra lösa planer "nån gång" än att plötsligt förväntas ha sex med nån ny. Även om det inte är tvång, så kan ju förväntningar kännas tvingande.

Om det vore ett gemensamt beslut av paret att ha gäster på sin bröllopsnatt så är ju det upp till dem. Det stämmer inte alls med vad jag vill göra på vår natt, men alla är ju olika.

• emy

Hmmm....

Med risk för att få på moppo, så är min personliga erfarenhet, att ju sämre man funkar ihop i sängen, desto mer experimenterar man. Med ett ex. skulle vi ha gjort det hängande i kristallkronan om vi bara haft någon, men inte blev det i längden roligare för det...

Kanske Larsson skulle försöka bli en bättre, sensuellare, mer lyhörd äl*kare istället? Det kan vara det som fattas, inte en person till i sänghalmen.

• Snart Fru...

"Troll" och "troll" dit... vad sjutton är ett "troll" för något!??!?!?!?!

Förutom en sån man läser om i sagorna?

Någon som lägger in/startar falska trådar eller?

Kände mig helt utanför när ni alla gick igång om trollandet ;)

• Snart Fru...

Lustigt... ord försvann i mitt inlägg. Eller är jag så förvirrad att jag bara skriver vartannat ord o tänker resten?! *suck*

Menade förstås "troll hit och troll dit"

• Dea

"Snart fru", precis...

Nån som ...hmmm.... skojar med oss.

Jag tror det har att göra med talesättet att "det har gått troll i nåt" men det är bara min gissning.

• Snart Fru...

Det verkar ha gått troll i min stavning idag... Eller så börjar jag få Afasi! Brr...

Och Trollet då? Allt väl med dig? Fått svar på din fråga?

Sällar mig till mängden av svarare och tillägger:
    "alltid kul att våga och ha viljan att uppfylla varandras önskningar o drömmar på det sexuella planet. Men som någon skrivit tidigare - det bör nog planeras tillsammans om din partner inte utryckligen sagt att hon vill bli överraskad. Då är det förstås ok med en liten överraskning! Men inte till bröllopsnatten... Den bör få vara er, alldeles speciella och högst minnesvärda natt!"

Svar på tråden Brökllopsnatten-överraskning? *Imtimt*