• Larsson

Brökllopsnatten-överraskning? *Imtimt*

Min blivande o jag har länge pratat om att ta med flera partners vid våra "stunder".

Nu undrar jag om jag skulle kunna överraska min fru med detta på bröllopsnatten som en liten "present"?
    Vi har länge talat om detta och jag vet vem hon skulle vilja "ha med" så att säga.

Vad tror ni?

• Svar på tråden Brökllopsnatten-överraskning? *Imtimt*
  • Lill Anna  8/7-04

BröKllopsnatten? Vad är en brökloppsnatt?

Jag tycker att trollet ska ta och ta in en till tjej i sängen innan bröllopsnatten, om han nu har någon..

• Meddelande borttaget
  • Lilla Y

Hmmm....gärna nån kväll...men inte DEN kvällen. Det finns saker som gör att man kan ändra sig efteråt så låt denna kvällen bli enbart er så ni båda kan tänka på den med värme i hjärtat.

• liina

Hej!

Om jag förutsätter att denna förfrågan faktiskt är på fullt allvar (alla är vi ju olika) så instämmer jag med de andra.

Självklart så kan du inte överraska henne med en sådan sak!
    Det måste vara något som ni båda planerat och är med på till 100%. Jag hoppas du förstår detta, både på din tjejs skull men även för din egen.

/liina

• Electric Lady

Jag tror det är en dålig idé.

Lägg ner den.

Annars kan det ju ge en ny betydelse till ordet "best man" eller hur?

• londonbruden

Ingen toppen idee direkt.

•  Kaya ,fd Marlie

Om ni båda gillar det så är det ju en häftig present!!!

Men inte på bröllopsnatten.

Överaska med det som en födelsedagspresent eller på bröllopsdagen om ett år eller nåt.

Skulle du själv uppskatta det på bröllopsnatten?

Lycka till.

• AstaC

Varför är det som så att när det är trekant så skall det alltid vara två tjejer? Varför inte två killar - apropå "best man" ovan.

• Electric Lady

Jag har begränsad erfarenhet av saken måste jag erkänna, Asta C, därav mitt antagande om en man. Men mina kunskaper om grupp6 är obefintliga.

• augusti -04

Morgongåva kanske? ;)

Svar på tråden Brökllopsnatten-överraskning? *Imtimt*