• Larsson

Brökllopsnatten-överraskning? *Imtimt*

Min blivande o jag har länge pratat om att ta med flera partners vid våra "stunder".

Nu undrar jag om jag skulle kunna överraska min fru med detta på bröllopsnatten som en liten "present"?
    Vi har länge talat om detta och jag vet vem hon skulle vilja "ha med" så att säga.

Vad tror ni?

• Svar på tråden Brökllopsnatten-överraskning? *Imtimt*
  • Johanna = en lat kock

det här är vad dom står om TROLL på BT

Hur vi hanterar "troll"!
    Det finns individer som gillar att reta upp och förstöra på diskussionsforum, de brukar kallas för troll på nätspråk. Troll kännetecknas av inlägg som drar mycket uppståndelse eller har provokativt innehåll och som engagerar sig med hela sin tid att skapa uppmärksamhet och utrymme i forumet. Om du stöter på inlägg där du tänker, "Va, är det här verkligen sant" eller "Vad håller du på med" och att det inom kort kommer uppföljande inlägg med mer provokativa detaljer om det kan det mycket möjligt vara ett troll. Har individen inte medverkat tidigare med liknande inlägg är det givet. Ett typiskt exempel är inlägg som påstår "Påkostade bröllop är bättre än budgetbröllop". När vi på redaktionen ser tecken på "troll" beteende spärrar vi direkt medlemmen och gör en abuse-rapport till nätoperatören som "trollet" använder för vidare åtgärder vilket i sin tur kan leda till att "trollet" blir avstängt från internet.

• Charlize

Emy:

Jag ska inte ge dig på moppo, men mina erfarenheter säger tvärtemot vad du säger.....

I mitt förra förhållade hade vi uselt s-x (när vi väl hade det) och då ville jag inte alls experimentera. Känns liksom inte värt det....
    Nu däremot, med min nuvarande man, har jag/vi superbra s-x och experimenterar gärna. :D Vi har haft med extra tjejer i sängen och jag gillade det verkligen.

Jag är väl inte heller så förtjust i själva tanken att jag skulle bli överraskad, eftersom jag gärna vill vara med och "välja tjej"... Annars hade jag nog blivit ytterst svartsjuk... Då har han ju "raggat" utan mej, och blivit tänd på någon annan liksom.....

Och att det skulle vara på bröllopsnatten...... Näe..... Iofs om man innan man drar till hotellet går på krogen och "får med sig nån" men inte annars....

• Carom

Menar du allvar Larsson?????

I så fall kan jag bara säga att det är tur att jag inte ska gifta mig med dig. Skulle min blivande göra något sånt skulle han åka ut med huvudet före illa kvickt. (och detta inte pga att jag är pryd på något vis, men jag skulle inte uppskattat en sån överaskning, oavsätt vi pratat om det tidigare eller ej)

• Dea

Ja, om bruden uttryckligen sagt att hon VILL bli överraskad med en till partner, då kan det ju vara okej.

Men annars öppnar överraskningen ju upp för svartsjuka, och jobbiga situationer i onödan.

Fast man bör nog veta hur hon ser på bröllopsnatten, om det vore ett bra tillfälle.

•  Kaya ,fd Marlie

En grej som jag tänker på är att om 3 personer ska ha 6 så ska det ju vara jämnställt och på lika villkor.

Den tredje personen kommer nog känna sig lite löjligt utanför,tror jag.
    Just eftersom det är ER bröllopsnatt.

• mud

Charlize
    Han skrev ju att han visste vem hon vill ha med.

Tror precis som många andra här att bröllopsnatten är fel natt för överaskningar av det slaget om hon inte har sagt själv att det vore en bra natt...

• Lara Croft

Kom just att tanka pa ett avsnitt i Ally McBeal dar Fish tjuvlyssnar nar Nell avslojar for Ling att hennes sexfantasi ar spanking. Fish tipsar John (Nells pojkvan) som beslutar sig for att forverkliga fantasin. Det var inte sa lyckat ) Nan annan som kommer ihag den episoden?

• *Miranda*

Jo jag!! Den var jätte skojigt. Var det inte då han slog henne med en borste eller något?
    *ASG*

• Lara Croft

Jepp, med harborsten var det

• krut_larsson

Lite för frigjort för min smak... Inte för att det är fel med fler partner på en och samma gång men själv skulle jag tycka att det var lite för mycket just på bröllopsnatten. Bröllopsdagen är ju en dag när allt är så intimt det bara kan bli...det handlar ju om just er två...men som sagt har hon inget emot det utan tvärtom kanske uppskattar det så varför inte köra!

• Jennifer E

Charlize, en liten undran bara; Hur hittade ni tjejen i fråga? På krogen? Annons? Är också lite nyfiken men jag vet inte hur man ska gå till väga. En främling känns ju skumt men någon vi känner kommer samtidigt inte på fråga...

• alfire

Samma undran här. Kittlas av tanken och skulle gärna vilja testa, även min man. Men hur går man till väga?

• Malina Molin

Okej om ni diskuterat detta tidigare och båda är med på iden men inte på bröllopsnatten väl...Snacka om fel det kan bli. Hoppa över den iden, jag tror inte det är en bra grej att överaska med överhuvudtaget. Det kan vara långt mellan fantasi och verklighet.

• Pingstbruden1

Nej, men det verkar ju inte så smart. Det är ju ER bröllopsnatt varför dela den med någon annan?
    Om ni nu vill ha med någon annan så gör det en annan gång annars kan ni ju gifta er alla tre eller kanske låta bli.

• Charlize

Jennifer E:

Jag svarar i din tråd "Fantasier" istället... Det kanske passar bättre där...

Alfire:
    Du är välkommen att läsa där med.... :)

Svar på tråden Brökllopsnatten-överraskning? *Imtimt*