• Brudzilla

Bröllopstorget - Biverkningar!

Hjälp,nu är jag illa ute...Många inlägg här på BT handlar om att BT faktiskt är beroendeframkallande.
    Själv upptäckte jag just att det inte bara är beroendefarnkallande utan också medför vissa biverkningar!

Kanske är det dags att införa en stödgrupp(alt avvänjningstråd?) för beroende?
    Vetinte riktigt hur jag ska uttrycka mig men här är vad som hänt mig...:

* Alla långa bantningstrådar!!
    Symtom: oro,overklighetskänslor

*Bröllopsforumet går Så SNABBT!Jag hinner inte med att hänga med i tempot.
    Symtom: yrsel,överansträngda ögon,kramp,overklighetskänslor

*Tråden" Tips för att spara pengar" innehåller så mycket " catfight" tendenser och hårda uttryck att jag både vill och inte vill vara med och "slåss".
    Symtom: förvirrning,maktlöshet,ilska,förvåning

*Tråden " Äntligen tillbaka efter övergreppen" får mig att gråta
    Symtom: sorg,nedstämdhet,ilska,stolthet

*Tråden" nattugglor, se hit!" får mig att också vilja vara en uggla
    Symtom: utanförskap,avund

Tråden " tre i sängen" gör mig upphetsad!
    Symtom:overklighetskänslor,förvirrning,identitetskris

Tråden " hur gamla är ni" får mig att känna mig gammal.
    Symtom:overklighetskänslor

Tråden " Min man tittar på porr när jag sover" är så lång att när jag tillslut läst alla intelligenta inlägg är så engagerad men helt fysiskt slut samt så trött mentalt att jag inte ORKAR skriva ett eget inlägg!
    Symtom: utmattning,överengagerad,yrsel, värk i muskler och leder.

Tråden "hur gay är du?"
    Symtom: Förvirrning,overklighetskänslor,ont i magen (av för mykcet skratt),ifrågasättande av min egen sexualitet.

Är det någon annan som upplevt något liknande??? eller har några bra råd???

dela med er av era erfarenheter, snälla!

Brudzilla

• Svar på tråden Bröllopstorget - Biverkningar!
  • Carmencita

Hej, jag heter Carmen och är BT-beroende!

Fasen vad roliga ni är Men skämt åsido, det har blivit lite väl mycket surfande på den här sajten de sista veckorna för min del... Mitt liv i övrigt består mest av kaos just nu, och eftersom jag har slutat röka och försöker hålla mig från godis (allt enligt bantningsinläggen), är BT det enda som stillar min oro... (håller på och förbereder utlandsflytt)

Förresten blir jag också avis på uggletråden, ni verkar ha så kul därinne, hoho, får man vara med och leka???

• Kalkfröken

Oj oj oj, också beroende redan, flera år innan bröllopet, men vi har iaf bestämt förlovningsdatum nu...

• Brudzilla
    blev det rätt nu???

karlzone-
    du e inte dum du, det glömde jag...vilken tur att det bara regnar, jamenar då KAN vi ju inte sola och MÅSTE aktivera oss inomhus...

Oj, insåg inte att jag lagt tråden under samlevnad men det kanske var en freudiansk felskrivning , hahahaha!
    (Å nej, nu riskerar jag att bli påhoppad av alla Freudexperter, snälla låt mig vara!* springer och gömmer mig en stund*

• karlzone

du har rätt.. men här lyser solen idag faktiskt! och det är bra, för snart ska jag gå hem (och vara utan BT tills jag kommer tillbaka till kontoret imorron!).. tar det hela ganska coolt, jag kanske inte är så fast iaf..? hjälp! får jag inte va med i er tråd längre då?
    det blir nog en eftermiddag/kväll på balkongen idag. kanske klarar mig utan brun utan sol i nån dag till..

• Krich

Hej Jag heter Krich och är periodare!

Fastnade här när jag gjorde mig av med mina hästar... trodde aldrig jag skulle kunna klara mig utan mina ögonstenar men det går. Tack vare mina BT systrar och ett bröllop att planera.

I vakumet efter en stor tenta finns det inget bättre än att hänga här. Nu jobbar jag natt använder brun utan sol och ser med spänd förväntning fram emot att gifta mig. Plus att min ena totto ska bli mamma i vår... Börjar gråta när jag tänker på det.

Favorittråd... den om en beräknad alkoholmängd till ett bröllop som skulle sänt gästerna till MariaPol utan att passera gå. 2,5 flaska vin per person, ett par liter öl per person och drygt en halvliter sprit per person Tyvärr kan jag inte hitta den längre. Tror dock att det var trådstartaren till densamma som startade erkände sig alltför berusad på sitt eget bröllop
    Se bokstavligt talat vad BT kan straffa dig med om du inte tar dina systrars råd på allvar.

//K

• Divan

Jaha då var jag här för 3:e gången idag och det är nog inte sista heller.

Brudzilla, jag trodde ni hade varit tillsammans längre. Men visst får man drömma om hur man vill ha sitt bröllop. Det gör vi alla...

Och jag tycker faktiskt att denna tråden också är nåt av det roligaste jag har läst här inne på länge.

Men är era pojkvänner/sambos/man lika insatta i detta som ni är. För min skrattar bara åt mig när jag läser dessa fåniga problem som vi i bland har... Och helst när jag svarar.....

Japp vad vore min planering i all sin glans om inte bröllopstorget fanns.....

• Brudzilla

Hm..visade BT för min pojkvän och försökte förklara vilken FANTASTISK site detta är...han log,på det där sättet man gör när man tänker " du e såå söt, men liite knäpp men jag tycker om så många andra saker hos dig...

ja...ja...

• Jennifer E

Hej, jag heter Jennifer och jag är också BT-beroende...

Men jag har ett tips! Eller ja, tips och tips men jag är nere i Visby hela sommaren och har ingen vidare tillgång till internet = ofrivillig BT-frånvaro uppstår!

Blir det riktigt illa så får ni sticka ut till ngn stuga mitt i bushen eller dylikt utan wapmobiler och allt vad det heter...

Brudzilla, jag skrattade bra när jag läste trådstarten!

• Heleneli

oj... så har man blivit symtom oxå... som om det inte räkte med att vara beroende... :) nej då, skämt åsido. Kul att vara igenkänd. Tack, karlzone, jag är gladare nu, har lagt det lilte på hyllan så att säga...

• Browneyed Girl

Det roligaste inlägget på senare tid måste väl ändå vara "Silikonbimbo"!
    Rekommenderas mot depressioner, nedstämdhet, pms och allmän tristess.

Svar på tråden Bröllopstorget - Biverkningar!