• ISLA

BT-Träff i Halmstad

Har märkt att vi i.a.f är några Halmstad-brudar här på BT. Så jag tänkte om ni andra liksom jag skulle tycka att det var kul om vi kanske kunde träffas å snacka bröllop över en fika t.ex. ? Någon?

• Svar på tråden BT-Träff i Halmstad
  • ISLA

Om det blir söndag så gärna inte allt för tidigt i.s.f, ska ha fest på lördag.

• monki

Söndag skulle passa bra för mig med.
    Vad säger ni om vid 13.00

Någon som tycker att det låter bra

• ^mia^

Söndag kl. 13.00.. låter kanon, blir det på Waynes..??

• monki

Waynes tycker jag passar bra.
    Dum fråga men hur vet vi vem som är vem det är ju inte bara vi där

• ^mia^

monki..

det är ingen dum fråga.. jag har tänkt på den själv.. vad säjs om en röd nejlika i kavajslaget..nej jag skojar bara..!!
    har inte en aning.. vi kan ju bestämma vilket bord vi skall sitta vid, typ bordet längst in till vänster eller nå´t..
    vad säjer ni, har ni några förslag..??

• ISLA

Bordet längst in till vänster blir la bra, eller? Om det förstås inte redan e upptaget av ett annat tjejgäng! Vilka kan förresten? ^mia^, monki...några fler?

• ^mia^

jobbigt om det skulle vara det.. upptaget alltså..
    men om det sitter en ensam tjej på Waynes är det högst troligt att det är någon av oss.. och kommer en tjej själv så är det förmodligen så att hon oxå "tillhör" oss..(oj så dumt det lät, ja ja ni förstår någ hur jag menar)
    Kan det inte vara så att vi ev. känner varandra el. iallafall att någon av oss vet vem någonannan är.. vi har ju tex. 2 "trönningebrudar" och jag är själv uppvuxen på Fyllinge, men det är klart att det har kanske lite med åldern oxå att göra. Jag är 25 år.. hur gamla är ni andra..??

• J.M.

Jag heter Jennie och är 27 år.. söndag kl 13 blir bra för mig också.

• monki

Jag är 32 år,vi syns på söndag
    Vill du åka med till stan J.M.?

• ISLA

Jag är 30 år, och jag vet nu monki att du också vet vem jag e, träffade en släckting till dig i lördags! Ses på söndag.

Svar på tråden BT-Träff i Halmstad