• ISLA

BT-Träff i Halmstad

Har märkt att vi i.a.f är några Halmstad-brudar här på BT. Så jag tänkte om ni andra liksom jag skulle tycka att det var kul om vi kanske kunde träffas å snacka bröllop över en fika t.ex. ? Någon?

• Svar på tråden BT-Träff i Halmstad
  • J.M.

Monki
    Jag är jättenyfiken på vem du är? Om jag känner dig eller så.. Bott i Trönninge länge, kommer du därifrån? Själv är jag ursprungligen från Gullbranna.

• ^mia^

Hej..!!

Finns det någon möjlighet att vi kan ändra tiden lite..?? Mina tjejer har blivit bjudna på barnkalas på söndag och det börjar kl.14.00, jag hadde blivit jätteglad om det gick att ordna, jag vill ju så gärna komma med..!!

• moimukulatt

^mia^
    Jag känner igen dej! Har en känsla av att vi har jobbat ihop. Har du möjligt vis jobbat på Lokaldelen, och heter din äldsta dotter Tilda????

• ^mia^

Moimukulatt

Jo allt det stämmer..!! Vem är du..?? jag kan säja att det snurrar rätt bra i mitt lilla huvud nu..!!

• monki

J.M.

Är själv från gullbranna från början precis som du

• monki

Skall vi ändra tiden såfår det bli tidigare på dagen. kanske kl 11.00 om ISLA är vaken då

• ^mia^

Jag hade blivit jätteglad om ni har lust att ändra tiden för min skull..!! 11.00 blir kanon..!!
    vad säjer du ISLA, är du vaken då..??

• moimukulatt

^mia^
    Tjena nuvarande Maria Eriksson blivande Carlsson....
    Jo jag är nämligen..........
    Nu är du allt bra nyfiken va.....
    JO det är Magda.
    Kommer du ihåg mej??

Kul att du oxå skall gifta dej.

Hade varit kul å ses.
    Ta hand om dej!
    Kram

• ^mia^

Hej Magda..!!

jag var till 99.9% säker på att det var du, eller hur höll du på och sa moi moi eller hur det stavas.. det här finska barnprogrammet..!! Jag är fortfarande kvar på Lokaldelen, vad gör du nu..??
    Vad kul att ni oxå skall gifta er, ni förlovade väl er när vi jobbade i hop på "sweapet"..eller var det inte så..?? Det värsta är att jag inte har lika bra minne som dig var det gäller namn så jag kommer inte ihåg vad din pojkvän heter.. var det inte Ronny eller är det helt fel..?? När gitfer ni er..??
    Men jag förstår inte hur du kunde lista ut att det var jag..!!?? jag har inte skrivit ngt "personligt" inte mer än att jag är 25 och kommer från Fyllinge och det kanske säjer endel iofs..

kommer du på söndag..?? Det hade varit kul att träffa dig oxå, det var ju riktigt länge sedan..!!
    var rädd om dig..!!

• moimukulatt

Hej Mia
    Det har hänt en hel del sen sist.
    Jag är sedan fredagen den 13'e aug förlovad men Mikael.
    Det stämmer att jag var till sammans med Ronny innan. Vi var tilsammans i 6 år när jag valde att bryta upp.
    Jag tror inte att jag kan på söndag, skall hem till mina föräldra och sätta upp staket. Men jag skall göra allt för att föröka komma.
    Vad gäller nästa söndag så hade det varit jätte kul å gå tillsammans. Micke skall på återträff i Bua på lördag och jag skall med dit, vi skall sova i båten, så jag vet inte vilken tid vi kommer ner igen. Men det hade varit jättekul med sällskap.
    Jag har precis genomfört våra närmsta vänners bröllop ( vi gjorde allt), så jag känner att jag har en del erfarenhet av vad jag vill och framförallt inte vill ha själv. Men mitt bröllop är en bit bort ( 12/8-06), fast det gäller att vara ute i god tid så man inte stressar ihjäl sig, vilket man säkert kommer att göra ändå.
    När/hur förlovade ni er?
    Kul å höra av dej!!!!!!

Svar på tråden BT-Träff i Halmstad