• ISLA

BT-Träff i Halmstad

Har märkt att vi i.a.f är några Halmstad-brudar här på BT. Så jag tänkte om ni andra liksom jag skulle tycka att det var kul om vi kanske kunde träffas å snacka bröllop över en fika t.ex. ? Någon?

• Svar på tråden BT-Träff i Halmstad
  • J.M.

Japp.. du har stenkoll märker jag.. Nu får du ge mig lite ledtrådar. E jättenyfiken.

• J.M.

Bara för att göra en sista koll, blir det klockan 11 på Waynes på söndag?

• ^mia^

Jag hade uppskattat om det blir 11.00 på söndag, men jag vill ju självklart inte att ni skall "omplanera" hela dagen för min skull.. jag kan ju komma med ifall det blir någonannan träff..

• monki

11.00 passar bra för mig.

J.M.
    Jag vet bara vem du är till namnet för när jag flyttade hemifrån var jag 18 och du bara 13, vi bodde på Salviavägen , granne med Josefina Bruhn om det hjälper något. Persson i efternamn

• J.M.

Hur som helst så syns vi på söndag...

• ^mia^

Hej Allihopa..!!

Hur blir det på söndag..?? Blir det 11 el. 13..??

• ISLA

Kl 11 verkar det som. Fast jag vet inte ännu om jag kan, ska kanske åka till Liseberg, vet inte ännu. Men om jag inte kommer så får ni jättegärna boka en ny träff!!

• J.M.

Tror att det var fler som kunde 11 än 13 så det blir väl den tiden.

• ^mia^

Bra.. jag kommer 11,00, om det nu är någon som kollar detta INNAN träffen..!!

• ^mia^

tack för en trevlig träff, även om det blev på Mc Donalds, vi får koll atider till nästa gång..!! För jag hoppas verkligen det att det blir..!!

J.M

Tydligen så har våra "fästmän" gått i samma klass på gymnasiet.. den här stan är bra liten..
    Försökte få tag i bandet som min sambo fått tips om bara för att se om det var de där "Rob & Jim" men utan resultat.. jag får se om jag får tag i dem i dag..!!

Svar på tråden BT-Träff i Halmstad