• ProudWoman

läskigt, sambon är ju lik...

underbart... insåg idag varför jag utseendemässigt föll för min sambo. Hittade en gammal bild på en yngre osminkad Brian Warner (Marilyn Manson, en av de vackraste män jag vet), och insåg att han och sambon är utseendemässigt i ansiktet kopior... Inte undra på att man tycker sambon är sexig

• Svar på tråden läskigt, sambon är ju lik...
  • Meddelande borttaget
  • Jennifer E

Taskigt Ann Nonym! Då kan man skriva så på en massa trådar här för en hel del intresserar en ju inte. Well, det är ditt problem om du vill vara en surmåns!

Min sambo är lik Alexander Skarsgård fast snyggare och riktigt blond, inte rödskumt. Även Kenneth Andersson, fotbollspelaren är han lik men yngre och återigen snyggare!

Är någon annans sambo lik någon man vet vem det är eller är han bara lik sig själv?

Vi verkar ha olika smak Fluffis! Helt ok!

• Ellte

Fåret: Ja usch det var verkligen läskigt *ryser* ;)

Jennifer: Jag var nästan käääär i Kenneth Andersson -94 ;)

Min man ser ut som...sin pappa :D Ingen annan vad jag kan komma på...

• K.C

ELLTE: hihi, det var roligt skrivet!

Min kille ser inte ut som nån jag sett. verkligen.

• Mrs. Simon

min man ar lite lik Robert Drewey Junior

• Geta

Det är ju ganska intressant. Man kan fråga sig om ni vill att eran partner ska likna någon bara för att ni tycker denna "kändis" är snygg etc. Och därför ser en viss person när ni tittar på denne.

• Ellte

Geta: Oh ja...jag tycker min svärfar är en hunk av rang :D

• <:3 )~~~~

Mrs. Simon
    Du menar Robert Downey Jr?

Min sambo är inte lik någon heller, som jag kommer på nu iallafall.. Återkommer om jag kommer på nåt.

• Geta

Ellte:

Jag talade om "kändisar". Om nu din svärfar är en sk. kändis vet jag inte.

• Jennifer E

Geta; nix, jag struntar fullständigt i om han är lik ngn kändis eller ej! Det är inte jag som kläckt varken Skarsgård eller Andersson men jag kan hålla med! Och Andersson är inte snygg (sorry Ellte!) Skarsgård är snygg ibland!

Svar på tråden läskigt, sambon är ju lik...