• ProudWoman

läskigt, sambon är ju lik...

underbart... insåg idag varför jag utseendemässigt föll för min sambo. Hittade en gammal bild på en yngre osminkad Brian Warner (Marilyn Manson, en av de vackraste män jag vet), och insåg att han och sambon är utseendemässigt i ansiktet kopior... Inte undra på att man tycker sambon är sexig

• Svar på tråden läskigt, sambon är ju lik...
  • Ellte

Inga problem hörru...jag är tio år äldre nu ;) Och dessutom brukar jag inte lägga märke till om nån jag gillar är snygg eller ej ;)

• Mastermind

Min sambo är nog bara mest lik sin pappa, men hans pappa är riktigt läcker, så inte mig emot.. ;) Men han påminner lite om Paul Bettany (bl.a. med i den nya filmen "Wimbledon"), fast snyggare, så ni har ett hum om hur han ser ut. :)

• maddisen

Min förra pojkvän (vi hoppas fortfarande på varandra, komplicerat!) är lite lik Tom Cruise. Det var hans syster som sa det till honom. Jag var tvungen att kolla och lite lika är de väl :)

• <:3 )~~~~

Åh! Nu kom jag på!
    Folk tycker att min sambo är lika Nicholas Cage (=ful ju..) men jag skulle nog säga att han ser ut litegrann som Jonas Karlsson. Eller kanske en mix. Hm.. Ingen av dem är ju snygg.

• Fröken Svensson

Jag tycker att min pojkvän liknar Russel Crowe...helt riktigt jag tycker att det ÄR två stycken BABES, men min pojkvän har betydligt bättre personlighet om man ska gå på vad pressen skriver om hans alter ego...

Han tyclker å sin sida att jag liknar Ewa Fröling - jag grunnar litet på hur jag ska tolka det....

• Nyfiken gul , nu fru

Jag vill veta vad NI tycker om min sambo!!

Gå in under brudparkalendern och leta under Cecilia O Roland 14/5 2005...

kika.. vem är han lik??

Kommer inte riktigt på någon... men snygg som attans ändå... *slurp*

• Henax

Nyfiken gul! Är han inte lite lik Nicklas Wahlgren?!
    Svårt att säga på en så pass liten bild...

/Henax

• marian

Min make ser ut som en glasögonprydd blandning av Owen Wilson och David Wenham (Faramir i LOTR: The Two Towers). Komplett med den stora och knövliga näsan! :D

• New York brud

Min man ar laskigt likt Leonardo Di Caprio. Jag ser det inte langre, men nar vi moter en ny folksamling ar det alltid minst en som kommenterar det. Min man ar dock snygg och sexig, vilket jag inte anser Leo vara.

• Eleanor

marian: Kul! David Wenham som är så fin!

Svar på tråden läskigt, sambon är ju lik...