• ProudWoman

läskigt, sambon är ju lik...

underbart... insåg idag varför jag utseendemässigt föll för min sambo. Hittade en gammal bild på en yngre osminkad Brian Warner (Marilyn Manson, en av de vackraste män jag vet), och insåg att han och sambon är utseendemässigt i ansiktet kopior... Inte undra på att man tycker sambon är sexig

• Svar på tråden läskigt, sambon är ju lik...
  • Freja

Min gubbe är inte speciellt lik någon annan än han själv.
    Däremot har vi vissa kort där han är lik Zinedine Zidane, men det tycker jag inte att han är irl.

/F :)

• Jennifer E

Kul ayckades få att jag lytckades få denna tråd att bli riktigt rolig trots den första trista kommentaren från Ann Nonym. Fick mig osööökt att tänka på den berömda Ann Al som alla känner ytligt... Själv har jag inte kommit närmare en en Ann Alberg i samma skola, pratade dock aldrig ens med henne! Inte pga namnet utan åldersskillnaden. Hur tänker föräldrarna???

Mest tack till fluffig som startade tråden, jag tycker att den är rolig!

• Jennifer E

Ja, svenskan är det ju inget fel på!

• f.d. Svart brud

Nyfiken gul

Han liknar skådisen Shanti Rooney lite på detta kort. :)

• Browneyed Girl

Min älskling liknar både Patrick Swayze och Kim Sulocki om nån minns honom (såpaskådis i Nya Tider bl.a)
    Med andra ord helt underbar enligt mitt tycke!!!!!!!

• West

Det sägs att min skall vara lik Kevin Spacey, själv hade jag ingen aning om vem det var innan... *s* Men det vet jag nu, och jodå, det finns nog likheter...

• Kesella

Min sambo ska vara lik Vin Diesel. Trevligt ycker jag eftersom jag tycker att Vin Diesel är jättesexig med sin hesa röst och bad boy appearance

• Juvelia

Nyfiken gul , jag tycker att din blivande är lik min styvbror, men han är ju ingen kändis så det gills ju inte, fniss.

vad menar ni med anonym, det finns inget inlägg av nån sån ?
    min man är inte lik nån alls,han är unik ;)

Svar på tråden läskigt, sambon är ju lik...