Lätt depression eller "bara" trött?
Nu behöver jag hjälp av er tjejer, och jag vet ju att ni brukar hjälpa.
Det är såhär att jag har hamnat i någon sorts svacka. Jag gnäller och skriker på min sambo hela tiden. Jag vet att jag överdriver men just i stundens hetta känner jag mig verkligen orättvist behandlad, inte så betydelsefull m.m. Detta leder till att min sambo har dragit sig undan mer och mer, han höll till och med på att flytta för några veckor sedan. Jag har försökt förklara för honom hur jag känner, men eftersom jag inte själv riktigt vet VAD det är jag känner är det svårt att förklara. Istället för att bara krama mig, vilket jag egentligen vill att han ska göra (förstår att han inte gör det när jag står och skriker) så känns det som om han glider längre och längre bort från mig. Senaste vekcorna har jag gråtit i stort sett varje kväll. Jag känner mig så otroligt trött, som om jag inte orkar med någonting. Samtidigt är kraven på mig ganska höga just nu, och jag vet inte riktigt hur jag ska dra ner på takten.
Jag tror att jag och sambon egentligen träffas alldeles för mycket. Det blir för mycket vardag utan att vi egentligen gör något, bara går omkring här hemma och ser tråkiga ut. När han går ut för att träffa sina kompisar känner jag mig så otroligt övergiven för jag orkar inte träffa mina egna kompisar just nu men jag vill ju ändå inte vara själv hemma.
Har ni några tips på några uppiggande tabletter, saker att göra för att må bättre m.m.
Tack så jättemycket på förhand!