"Rolig utgångsmusik..."
Jag sitter funderar på utgångsmusik,inte dom "vanliga" utan kanske lite "överraskande" och roligt...Låt er fantasi flöda o kom med era förslag. Allt av intresse...
Jag sitter funderar på utgångsmusik,inte dom "vanliga" utan kanske lite "överraskande" och roligt...Låt er fantasi flöda o kom med era förslag. Allt av intresse...
jag tycker att radiofavoriten maaaaajaaaahiii,maaaajaaaahoooo,maaajaaahaaa maajahaha...är toppen, både in och ut!
skoja ju bara....
....eller Benny Hill-trudelutten som jag fick förslag om... Haha. Herregud. Snacka om att springa ut ur kyrkan till den!
Jag äääääälskar Benny Hill. Har massor av avsnitt inspelade sen 80-talet.
Jo, alla avsnitt slutar med (hahah, nu garvar jag))med att alla jagar varann.
...hahah...
Tack så hemskt mycket för alla roliga o bra låtar.
Men som "Loka" o kanske fler vill...Skriv gärna fler förslag
...Benny Hill...hahaha, den var bra...hahahah...Jag skulle vilja se hur det skulle se ut...hahahah.
Vi skall ha, GunsNroses "November Rain", en av våra killkompisar skall spela den på kyrkorgeln, blir SÅ maffigt!
Det värsta var väl att min sambo gärna vill ha Benny Hill. Haha. Vet inte om det bådar ont inför framtiden med den smaken:)
"Äntligen på väg" av Ted Gärestad i Håkan Hellströms arr sjungen av en vän. Låten handlar om allt är vackert nu när jag äntligen är på väg hem till dig. Min blivandes förslag och jag tycker att den passar perfekt.
Jag och min sambo ska ha "Happy togheter" (The Turtles) som utgångsmusik. Vi tycker den är glad och lättsam vilket passar oss perfekt!
Något ur en pampig film?
Sagan om Ringen? Stjärnornas Krig?
När vi gifte oss hade vi "The lion sleeps tonight" med The Tokens. Han som vigde oss sa: Kyss din hustru, och sen drog det igång med "Wa hiiiii iii aaa oa womawepp" (eller hur det nu stavas...) och min man grabbade tag och kysste mig. Han hade varit så himla nervös, men nu var allt över, folk skrattade överraskat till i bänkraderna över låtvalet och min man släppte inte taget!
Har aldrig ångrat mig en sekund, och nästan fyra år efter bröllopet pratar folk fortfarande om våran utmarsch!